2008. szeptember 26., péntek

Víg nap a pokolban :)

Akkor, kezdeném azzal, amit kb 2 órája ígértem meg az illetőnek: Gila Esztinek ezúton is boldog szülinapot kívánok :)

Akkor a mai nap:
Jelentkeztem Irodalom OKTV-re (Országos Középiskolai Tanulmányi Verseny), és rajzoltam egy szélestenyerű Fejenagy karikatúrát irodalmon, ami elnyerte az emberek tetszését, sőt Deindol meg is bízott azzal, hogy ragasszam ki "termedekorációnak", és ennek örülök :)
Fizikán kaptam egy pirospontot^^, vagy plusszt, vagy mi a szöszt . És szerintem megszerettem. Sztem jobb, mint a másik tanárral volt. Sokkal.
Aztán angol elött bementem Tittihez♥, Borihoz♥ és Petrához(P)♥ (12.-esek, és nagyon jóban lettem velük az elmúlt pár napban) a termükbe, épp töriük lett volna, és megkértük a tanárt, Mr. Stehler-t, hogy ugyanmár, legyen olyan jó fej, és engedjen be az órára. igenám, d enekem akkor angolom volt, de Ő mondta, hogy elsikkasztja az ügyet:D Papa nagyot nőtt a szememben^^
Utána egy lyukasóra. Alatta P-vel (Petra) és Tittivel elmentünk az OTP-be, de elötte Tittivel átmásztunk a Nagy Vaginát ábrázoló szobron :) Szóval OTP-után 30-as buszmegálló, ahol olyat láttunk, hogy csak na :D Onnan 1 kemény megálló, leszálltam, mentem vissza suliba.
Szabibabival hallagttunk Boney-M-et, méghozzááá Ra-Ra-Raszputyin-t :D Mi vagyunk az utolsó emberek a Földön, akik Boney-M-et hallgatnak XD
És utána jött egy színjátszó. Nagyon jó volt, szerintem ha jól megcsináljuk egy nagyonjó színdarabo t fogunk mik összehozni :) Színjátszó alatt Ágival barátság narisari M and M's-et ettünk :D
És utána Szirónával beszélgettünk, elkísért a Konzumhoz, és szerintem tök jót beszélgettünk:) És az én hatásomra újra írt blogjába :D
Innen haza jöttem, itthon anyám balhézott, úgyhogy elnézést kérek tőled Ancsim, de a sálas és szecskaavatós tervünk meghiúsult. Vissza kellett vinnem a könyvtárba a könyveket, és nem számoltak késedelmi díjat, úgyhogy Jeah :D Na, szval Bogival taláélkoztam a könyvtár elött, visszavittük a könyveket. És mivel nem kellett fizetnem vehettünk 3 ishler-t, amit mindenk iszeret, és elvihettük Esztóknak, hogy boldog szülinapot csináljunk neki :) Ott volt Marci ish... hát... igen... ettől eltekintve szerintem rossz nem volt az egész, és legalább Esztert láttuk, ez a fontosh:)

Utána elmentünk egeret venni, mert azt is kellett, de nem volt, így a kígyóm éhes :D
Gyorsan hazajöttem, és anyámnak nem tűnt fel, hogy a 30 perc alatt kivitelezhető műveletet másfél óra alatt tettem meg:D Megjegyzem semmit nem kell itthon csinálni, nemtom miért nem mehettem Ancsikámmal szecskabálba.... ja, de... az volt az indok, hogy... ez egy cslaád, és előre be kell jelentnei ha akarunk valamit, meg.... ahh....faszkivan.

Jah, és lehet fogok tánczot tanulni Bogival :) Nem lenne rossz :)
És remélem holnap tudunk menni moziünnepre, kell énekelni Mamma mia!-t :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Amikor discohajóztunk, akkor is ment a Rasputin.:D Úgyhogy ismerjük, szeretjük, meg a Hupikék is feldolgozta (nem beszélve a DL-ről), úgyhogy vannak még emberek...:D

Remélem is összejön a tánc! Olyan jó lenne.^^ Legyél jó fiú.:)
A mai nap is jó volt. Köszönöm.^^

Samu írta...

Hát jah, most már én is szeretném, ha összejönne :)
Én is köszönöm a mát.
Neked, és mindenkinek, aki széppé tette. Ancsi, kérlek, ne haragudj!!

Szirona írta...

sok sikert a magyar OKTV-hez. ha tudok valamiben segíteni, akkor szólj!! ez vonatkozik a kisérettségire, az nagyra is majd, meg bármire... és igen, jót beszélgetünk:) örültem!! és örülök, hogy szereted a magyart(ezt az oktv-ből kifolyólag gondolom). gondolkodj szövegen, én is fogok. pussz.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails