2008. október 6., hétfő

T-P-Zs-B

T


T-t nagyon szeretem, már rég óta :) Egy 30Y koncerten találkoztam vele elősször, aholis kegyetlenül bebasztam, és megmondtam neki, hogy megcsaltam Carter doktorral. És aztán idén valahogy, fogalamam sincs hogy közelebb kerültünk egymáshoz, és most sokat beszélgetünk, nagyon szeretem, tudom, rá bármikor számíthatok:)

P

P- egy külön fogalom :D
Együtt tanuljuk, hogy hogyan legyünk jó prostik. :D
Nagyon szeretem, mert sokat lehet vele nevetni, de lehet vele komolyabb, mélyebb témákról is beszélni, és csodálatosan szép kék szemei vannak:D
És nagyon szereti... a csokit.

Zs


Zs-vel néha összefutottam a buszon :D
Bezzeg, ameddigre megszerettem, már sose látom a buszon :)
Nagyon nagyon szeretem, lehet vele sokat nevetni, imádja az epret, és jó flehívni őt anyu telójáról, és nem megmondani neki a nevemet:D

B

B-vel a legnagyobb probléma az, hogy hüvelygombája van, ezért ki van közösítve:D
Najó, nincs neki, de ez titok, neki le ne mondjátok!
Őt is nagyon szeretem, olyan jókat lehet vele nevetni :D:D
Nagyon kis csini-mini csajszi:D
És ő a Kan postása is:D
Szeretleeek B :D

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

pé nevébe nyilatkozhatok nincs is annyira oda csokiért, mert akkora igy is mint egy panelház. csók samu.

Névtelen írta...

és már jó prosti. {biztos nem jött rá senki h. én vagyok pé, ugyebár}

nézz mélyena szemembe tedd a kezema farzsebembe. :D

Szirona írta...

jók ezek a képek! csak nem próbafotózás???? :) (és ha jól tippelek Sinko) aranyosak a csajszik! :) örülök.

Névtelen írta...

b-nek tényleg nincs hüvelygombája...és azt a samutól kapta el...

Samu írta...

Naná, hogy tőlem:D És ezt nem kell szégyellned :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails