2008. december 31., szerda

2008.

http://kismadar.hu/pics/4000/full/32c21744b5f9409626642c73010a5a46.jpg

A jó dolgok éve :)


Luca. Márton.Újra Bogi. Újra Nóri. Újra Eszti. Újra Ildi. Újra Patri. Tánc.Betti. Melitta. Reni. Marci. Dorottya. Lindsay. Szonja. M.CS.N.K. Petra. Tinus. Laura. Ani-néni. Licsi. Mamma Mia! MeRyLsTrEeP. Sziróna. Pé.Bé.Té.Zsé. Kórustábor. Nusy. Luffa. Rita. Verka. Puding. R&J éneklése. Obama-zacsija. Obamáné. Vote Hillary. George a plüssmadár. Lorelai a katicabogár. SzívekSzállodájaMánia. Mónika, és a melírok. ZsopiInor. Tegnap elötti 30Y koncert. Mollie. KÁVÉ. Ariel 3. Hunor-baba. Vizipipa. Legjobbakkal kezdődött az új év, Dorina, Anita, Somító, Szabi, Szaszi. Andus hiányzott. Igorteknőc. SZÉNYfilm. Új blog.

A rossz dolgok éve :(

Matekbukó. Borisz meghalt. Állnok meghalt. Adélcsiga meghalt. ZsopiInor.
(De kevés...de bár kevesebb lenne)


Kezdjünk egy Új, boldog(abb) évet, teljesüljenek álmaink, és váljunk azokká, akikké válni szeretnénk!

Jövőre találkozok, Blogomat idénre ezennel... bezárom :)


http://kismadar.hu/pics/4000/full/32c21744b5f9409626642c73010a5a46.jpg

8 megjegyzés:

Bogi írta...

Bence, én mindig ott voltam! :)

Nagyon Boldog Új Évet, Drága Bence, És Mindenkinek, Aki Szokta Olvasni Eme Blogot! :)

Névtelen írta...

azt hiszem ma lezárjuk.és elkezdjük.:)

kezdődhet egy mégújabb szakasz?!:)

Sophie írta...

Buék:D
Ha megtalálod egyszer, nem lehet nem olvasni:D
És szépen is rajzolsz,váó...
:D

Szirona írta...

Neked is boldogúj évet,Samu!!! :) puszi

Samu írta...

TZs! Olvasd csak, én ennek örülök :) Újévi fogadalom: Én is fogom a tiédet :D :D
A képet meg sajna nem én rajzoltam, mindenesetre jólesik, hogy dicsérsz (még ha nem is érdemlem meg :P :D :D )

Szirónám, neked is:D Idén találkozunk?:D

Mollie írta...

Én is benne vagyok?! :D

Samu írta...

:$ Te is benne vagy :) ♥

Szirona írta...

hát jó lenne. elvileg próbák januártól, nemde???? és köszönöm, hogy rajtavagyok a listádon! ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails