2008. december 30., kedd

30Y koncert, avagy kihez tartozik az a kiszakadt láb, mely beleállt a tarkómba?

Pécs, POTE Aula, 2008. Dec. 29. Hétfő-30Y koncert
Andival találkozó fél 8:D Előtte Martinit el kellett dugni a vízóra mögé:D Aztán becsöngettem:D Beszélgettem Mamájával, fogtam fülbevalóizéket, aztán meg indulás lefelé, Martinit elővettük, ittuk, vettünk hozzá Light kólát, amit az Andi bátran töményen ivott:D Kicsit ugyan felment az orrába, a Martini meg az úttesten landolt...de hát...:D
Találkozó szabibabialmaléánycapriszigeténsakkozóbécsitejárusjlányjoghurt nénivel, aztán Ancsival meg Szaszival:D Ivás, aztán felgyaloglás POTE-ra, ruhatár...
Fekete pólós stírölése Andussal:D
Aztán kisvártatva JURIJ, a legjobb előzenekar, ami valaha volt a 30Y koncerteken, ismét jól játszottak, és hát most végre kaptam CD-t is:D Szép volt fiúk!
És Aztán lecsóba csapás, a színpadon a 30Y :D
Örömmel konstatáltam, több számot ismertem, mint amennyit nem:D Nagyon jó volt, jó vlt a hangzás, még a tömeg i sjó volt, bár 10 éves korhatárt minimum ki kellett volna tenni:D Kézen fogva Andival, Babival, háttal a pogónak, bár a lábam így is kapott eleget, és a hátam 3 helyen tört szilánkokra, de akkor is jó volt! Andi, a rusnya csaj megtépjük!
Gecettával meg GecPetrával nem találkoztunk:D De ott volt Bé PÉ és Zsé :D Nekik nagyon örültem:D
Azt már kevésbé értem hogy a Vandageci mit keresett ott...Zsurcát még értem, mert ő szereti... de a Vanda?! Menjen ZSÉDÁra baszki!
Aztán Szabinak is beugatott a melltartó nélküli lukas pólós lány:D Aztán vissza taps, Búcsús szám: Sötét van,. és ki ki a maga dolgára, elhaladt mellettem egy lány a pólómban, mire megállapítottuk, nem az enyém női, az övé férfi:D
Aztán hazakísértem Andust, mert megígértem neki és a mamájának. ÉS az ajtó nem nyílik. Nekem se.

Hívtuk mamáját. Kidobta a kulccsomót. És az ajtó...nem nyílik.D Nekem se, mebgint:D Akkor előre mentünk, ott már kinyílt:D Aztán kb 50 perc amig a hidegben Anditól hazáig elgyalogoltam, és kb. fél 2 körül belesüppedtem a meleg ágyikómba, és aludtam délig:D Szép esténk volt, és köszönöm mindenkinek:)

Egyetlen kérdés fiúk,: Miéért nem játszatok már a bájtost?!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

kurvaaaaaaa jóóóóóóóóóóóóvolttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt:)

Névtelen írta...

hogy ver a szíved?? JO-SHI JO-SHI

Samu írta...

JO SHIIIII

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails