2008. december 20., szombat

Igen :D

Igen, szünet van.
kezdődik a sokáig alvás, a rengeteg Szívek szállodája nézés, jó sok nagy bögre teával, és séta a barátokkal a városban, este meg beülni foriborizni (azta micsoda rövidítésVery Happy ) valahová, és persze tánc-edzések Very Happy Aztán karácsony, családlátogatás, majd két ünnep között egy nagy adag szőke melír is befedi majd a fejemet, mert már lenőtt a régi, és barátokkal búcsúztatni a régit évet, meg velük kezdeni az újat Very Happy Aztán tanulás, gyakorlás, és fanyar vigyorral újra jön az iskola...

De a Deáktól elszakadni LEHETETLEN :D
Délalött N.né Sörös Erika tanárnővel, a színjátszós rendezőmmel, és a lányával, Erikával találkoztam a profinál, aztán Garai Danival a 7-esen, és Szabi is elszaladt nagy sebbel-lobbal mellettem. Árkádban láttam Molliet, és családját, és 2 db 8.-ost, Rékát és Zsuzsit :D
Szval Deák Diák RLZ :D

Újra gazlapolok:D
Jah, és ma egy Lindsayes nap volt, nagyon jól éreztem magam veled, Kedden folyt. köv. :D :D

Elkezdtem írni első könyvemet, Szex és Pécs címmel. Már megvan egy fejezet:D

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails