2008. december 21., vasárnap

MA, első felvonásban

"Sometimes I wish that I could freeze the picture
And save it from the funny tricks of time"

Annyira tetszik ez az idézet az ABBA számból, hogy nagyon :D

Ma hajnali fél négyig fennt voltam, hiányzottak már ezek a gazos éjszakázások :D

Csináltam egy illusztrációt ehhez a vershez:

Csillagvers

Este van, csillagország,
és van egy hajnal-barátnőm,
Mert ő is csillag, és a nővére is.
Minden este feljön a Hold,
szép kerek sajt.
Csodálatos volt.
A kutyák is ott voltak.

Az egyik kedves GAZtársam , Kardos Flóra fogyatékos lánya diktálta le ezt, amikor még 16 éves volt :)

Én ezt készítettem:



És most készülődök, Fél 7 kor Ildivel találkozok, és lesz egy naaaagyon jó szép esténk, utána Timivel, Mónika húgával találkozok, és beszélgetek vele is, 9 kor :D Úgyhogy kb. 10re vagy később hazavetődök, és akkor GAZolás megint ezerrel :D

És most csokit eszek, és annyira tudom élvezni az életet, hogy hihetetlen. Minden jó, minden szép... hajj ha elmondhatnák én mindent...

1 megjegyzés:

Bogi írta...

Remélem a minden szép-be beletartozok én is.:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails