2009. január 5., hétfő

First Day Blues...

Első nap.
Fujj.
De szar felkelni hajnali 6kor, mikor eddig ekkor feküdtem le.
Na mindegy.
Első két óra (Biosz fakt) fantasztikus volt... már tudom, hogy miért hullanak le a falevelek, miért barnul az alma, miért szívódhat fel a rákos sejt, hogy képződik a riboszóma, és mikből áll a sejtplazma... igazából ez még az érdekes kategóriába tartozik, jól éreztem magam, élveztem. ÉS gondolkodok, hogy tegyek-e le az emelt érettségiről, cserébe egy tutira jó középszintűért...
Azután 3. órában (Német) 2 hihetetlen felfedezést tettem, a passiert (ejtsd: passzírt) öccse a fasírt, és a glühbirne az a forraltkörte :D
Angolon (4. óra) megtárgyaltuk, hogy milrt romlik magyarországon folyamatosan a libamáj export...mindezt angolul, természetesen, ennél izgibb témánk még nem volt :)
MAtek következett 5., egyben utolsó óraként... 45 percen leresztül hallhattuk, hogy mennyire bukók, neveletlenek, rosszul iskolázottak, pofátélanok és szemtelenek vagyunk! Ja, me azért 2 péfált is meg tudtunk oldani^^ Szerdán dolgozat... remek.

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

szivi van valami gebasz a blogommal.a te blogod linkje helyére kiírta az uccsó bejegyzésem.segíts.csók

Szirona írta...

újrakezdtem, ha érdekel valakit. :)

Névtelen írta...

jó, most az Ancsi blogjának a linkje nem jó:)

Sophie írta...

Az én napom ennél sokkalsokkalrosszabb volt:(
Amúgy az a dolgok titka,hogy előrehozottan csinálsz középszintűt,a végén meg emeltszintűt, és így biztosra mész.
Legalábbis én azt csinálom.
De én azt mondanám, ha jó vagy nyelvből, csinálj abból emelt szintűt, az mindig könnyebb.
Nem hiszem h bárhol is követelmény az emelt biosz...
Jézusom, emelt biosz?!Mi akarsz te lenni?!Agysebész?

Sophie írta...

Ja és némettel kapcsolatban elne felejtsem megemlíteni, hogy mindenképp mondd ki azt a kifejezést, hogy gesloszn lászn,igazi burgenlandi paraszt hangsúllyal:D!Á!

Samu írta...

Andi, majd ügyködök !
Sziróna, csak nem a blogolást?! És mi a címed????
ÚÚÚÚÚGY ÖRÜLÖÖÖÖÖÖÖK^^

TZS!
Irodalom és biológia tanár szeretnék lenni^^ Nem lesz könnyű menet, de senki sem állította^^

Sophie írta...

Jávoll..Hát az biztos hogy Mo.-n nem fogsz úszni a zsében,de amúgy ez nekem is opció, csak angollal, de inkább a jog felé hajlok:D

Szirona írta...

samukám a nevemre katt, és megtalálod! :) és javaslataim: emelt szintű akkor előny, ha olyan helyre mész, pl magyar szakon nem nézik a biosz vagy matek emeltet. a legtöbb plusz pontot akkor kapod ha van egy nyelvvizsgád + egy emelted, vagy 2 nyelvvizsgád van, vagy 2 emelted. mindegyikkel a max plusz pontokat kapod meg, ennél többet nem lehet, tehát 2 nyelvvizsga + egy emelt nem érdemes. na most az emelt szinten már 60 %tól 5, de azért meg kell szenvedned. a biosz ill a magyar emelt teljesíthető, ezt elhiheted, sőt mindekettőben tudok segítséget nyújtani, magyarból többet, bioszból csak tesóm füzeteit :) (babitsos volt biofizikán, szal azok jó jegyzetek - neki 5 lett az emelt biosza). ha nem haragszol TZs, én megcáfollak, :) ugyanis, ha kétszer érettségizel valamiből, az több nehézség, szerintem. a nyelv emelt szintűről nem tudok nyilatkozni, de egyetértek, vszínűleg könnyebb, ha van nyelvérzéked. bocsi a hosszadalmas fejtegetésért. :S és örülök, hogy tanár akarsz lenni!!!!!! :) szerintem illene hozzád. sok kitartást hozzá!!!! :) puszillak. :)

Samu írta...

Sziróna, ha nem haragszol meg mindkét ajánlatodat elfogadom, mind magyar, mint biológia kategóriával :D
Blogodat meg nem tom megnyitni ha nevedre kattintok, akkor elmegy a net...vagy mi xd Szal, belinkeled^^?

Szirona írta...

jaa, persze! :) meg ha bármilyen segítség kell, akkor szólj (írj). :)

Szirona írta...

http://szirona-julia.blogspot.com/

Sophie írta...

Ez csak én vagyok, mert idióta maximalista vagyok, és mert ez lehet hogy nehezebb,de nincs kockázat:D

Szirona írta...

az tuti :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails