2009. január 4., vasárnap

Last unicorn

Az utolsó egyszarvú
Írta és előadta az America c. zenekar, magyarra fordította Samu©

Mikor az utolsó sas átrepül az utolsó málló hegytető felett,
És az utolsó oroszlán ordít az utolsó poros szökőkút mellett,
Az erdő árnyékában áll elnyűtten és öregen már,
Hitetlenek, bámulni fogtok, az utolsó egyszarvúnál.

Mikor a tél lélegzeténél az utolsó virág is eljegesedik,
Északra nézel, hol egy sápadt Hold emelkedik,
És minden halottnak látszik már, itt hagyván a világot a gyászban,
Halld, az utolsó egyszarvú nevetését a távolban.

Én még élek, Én még élek

Mikor az utolsó Holdat hajítják a reggel utolsó csillaga fölött,
Mikor a jövő utolsó kétségbeesett figyelmeztetése is elszökött,
Akkor nézz az égbe, lásd, hogy a felhőkben véget ér az út,
Nézd, és lásd őt, a szikrázó utolsó egyszarvút.

Én még élek, Én még élek
http://www.cinemablend.com/images/sections/2335/_1168575411.jpg

[Megpróbáltam szövegű maradni, itt ott a "rímek" érdekében változtatni kellett... ez lett a végeredmény :) ]







LinkWithin

Related Posts with Thumbnails