2009. március 28., szombat

Les mémoires un misérable

Nagyon jó kis napom volt ma:)
Eltekintve a korai keléstől, és attól, hogy hullafáradt voltam, és hogy undorítóan Szombati iskola volt.
Reggel találkoztam Fannival és Szimcsivel, velük jöttem, és a kapunál elkapott Stehler, hogy a Gerda ( a felesége) sütött muffint, és hogy azt mondta, mindenképp adjon nekem egyet, mert hát rajzoltam neki csirkét, és sütivásárkor is küldtem neki muffint :D Ez tök jól esett nekem^^ :)
Szeressük Gerdát:) :)
Aztán hát ma ugye Esztinéni szülinapja van, sütött neki főpitimes tortát és hoztak szívecskés lufikat, de sainos Szami ezekkel kicsit bekésett, ezért nekem, a kidobólegénynek fel kellett tartóztatnom Esztinénit, és elküldtem :P :D
De nagyon örült :)
ÉS hát törin tanultunk, fizikán szokásos Ország város, de nem tetszett, hogy a Grófnk a felét lesúgta az Árpi, mert akkor már inkább játszott volna ő is velünk... na mindegy, azért jó, hogy Koppánynak a 4 kör alatt lett 8 pontja XD
Utána tesi.
Nah, hát ott volt S.né P. J. kisfia, Vince, akivel florballoztunk, utána Anitával csináltunk neki hintát, és hintáztattuk. Majd megmásztam vele a Szekrényhegyet, és kineveztük Klaudiát SÁÁRKÁNYNAAK, Szimcsit meg HEERCEGNŐŐŐNEEK, akit elrabolt a sárkány:D Ezért kiszabadítottuk, leöltük a Sárkányt :D
Utána meg egymás ellen harcoltunk először Én győztem, utána meg már ő :D :D
Köszönöm Vince :)
Angolon új legjobb barátra találtam Boglári Gergő személyében, és undorító bések vagytok, fujj.
Aztán Média, a min betámadott minket egy kurvanagy darázs, de előtte, "bácsi bácsi, add be azt apiros repülőt! kééérlekk! Jujj, köszi de aranyos vagy :D"
És "Samu, Susztereket látok! Nem, elmentek, látomásaim voltak. Bazz az mi?
- Egy Joghurt.
- Beépített kamera?
-Igen. Andi, Joghurtokat hallucinálunk!
-Megmondtam, ne igyatok annyit!
-Váá, én is látom a suszterekeeeet!
-Hol?
-Ott!
-Wááá, tényleg, én is! Meg ott is!"

Köszönöm a napot :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails