2009. április 10., péntek

Robert-mániákusoknak üzenném...

Milyen fura, hogy mostanában (egész pontosan az Alkonyat filmváltozata óta) minden tinimagazinban, és blogon, lépten nyomon beleütközök Robert Pattinsonba, és hirtelen mennyien beleszerettek.
Hehe... milyen szar nekik, hogy csak most lettek Robert fanok:D
Nekem a Harry Potter 4-óta kezdődött a Robert-imádatom.
És amióta láttam Giselher szerepében a Gyűrű Átkában, nos azóta bizton állíthatom, ő a kedvenc színészem...
Szal aki csak az Alkonyat óta Robertmániás, az nekem nem is az :P

4 megjegyzés:

Szirona írta...

mondjuk a HP4-ben sztem nem volt vmi nagy alakítás. és sokan azért szeretik a Twilight óta sztem, mert kib*szott helyes, akaromeztarosszfiút karaktert játszott. ki ne lenne oda ezért? :D jó, a Harry-ben is megvan ez a feeling, de itt azért... :) mindegy, én inkább Edward-párti vagyok, mint Robert-párti. már ha érted. :)

Szirona írta...

amúgy meg néhány helyen divatból. van néha ilyen érzésem.

Samu írta...

Igen, értem :D Én meg Robi és Edward párti XD De Robi nem a Twilight miatt:D Képzeletem Edwardja messze túlszárnyalja :D

Mollie írta...

Én Edwardot már akkor imádtam, amikor nem tudtam h Robert játsza... és én is a HP óta imádom! (L) És télleg baromi helyes! És boldog Húsvétot!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails