2009. június 3., szerda

Bag.

Sziasztok!
Hát ma épp a szekrényemet túrtam, amikor megtaláltam a narancssárga garbómat, ami az András szerint terhesruha. Nah, hát mondom, kiváló táskaalap :) Tovább túrtam a gardróbot, és megleltem egy farmert, ami szakadt volt, és mondom, wááá, ebből ki lehet valamit hozni :D
Szóval eljátszottam a gondolattal, hogy mi lenne, ha a narancssárga garbót és a farmergatyát felszeleteltetném, és csíkonként összevarratnám táskának :D Ugye, hogy jó? Szerintem az :)
Ilyen lesz majd a kis tatyó:

Ezt fogom én a kezemben tartani Kedden, vagy Szerdán :)
Várom már :)
Olyan lesz, mint én, lehet, hogy nem divatos, de tutira egyedi :D
Eredeti Samu- termék :D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ugy fogod hordani mint egy csaj?:Dvagy egy ilyen táskát h lehet hordani?
Soma

Samu írta...

válltáska...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails