2009. június 1., hétfő

Hehe

Táskát tervezek:D
Ezért jó, ha van az embernek női szabó ismerőse, mert megvarr bármit, ha adok neki tervet :)
Hehe :P :)

SZERK:
Elkészült a terv. Szüttyő szerű, és mégis táska feelinges, vállpántos, tépőzáras és cipzáros is, narancssárga színű, és fekete mintás, de képet, meg tervrajzot plagizálás miatt nem közlök le, megértéseteket köszönöm. Amennyiben dolgozok Szombaton, és összeszedek egy kis pénzt, megveszem az anyagot, és jövő hét vége felé (pont suli végére, nyár kezdetére) meg is lesz:)

2 megjegyzés:

Mollie írta...

Dejó!!! Én is mindig ilyenre vágytam, de nincs ilyen ismerősöm... :( Pedig már annyi ruhát + mindent terveztem már ;)

Samu írta...

én is csak tegnap döbbentem rá, hogy hát bazz, nekem van egy női szabó ismimxd:D Juj, van szkenneled? Megnézném azokat a terveket, persze esküszöm, nem használom fel őket, és nem mutatom meg másnak, ha nem akarod:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails