2009. június 29., hétfő

Bűnös!

Történt jó dolog Szombaton este. öröm volt rájönni, valóban egyszeri és befejezett dologról van szó. Ez könnyebb. Aztán jó volt beolvasni TP.nek is, hogy mekkora egy barom.
És imádom azt a kis padot, ahol mostanában az estéim és a délutánjaim nagy részét töltöm. Amit esténként néha telerakunk gyertyákkal meg füstölőkkel. És mindenki hozza a kis innikét: teát, limcsit, kávét... olyan feelinges. Meg az i sjó, amikkor csak Nórival ketten vagyunk ott. És dolgozunk. De néha (mint tegnap este) a tömeg hozta meg a munka kedvet (és azért vagyok gerinctelen, mert valami nekem fontos dologba kezdtem bele, és nem akarom abbahagyni vezényszóra...).
Az üvegházam készül.
Már van rahedli gombom is.

Nyáron el akarok jutni Ljubljanába, Velencébe és Prágába. Ebből Ljubljana tuti összejön, a többi eléggé necces, főleg Prága, de reménykedek. És bízok magamban.

Anyum eltöklte, hogy augusztusban nyelvvizsgázom. Szóval kérek szépen mindne jó angolost, hogy segítsen, mert nélkülük nem og menni. Eszti? Nóri? Akárki?? Please! :D

ha az üvegház, és gombostáska projektem kész, akkor mibe kezdjek? Úgyértem, oké, még ott lesz a Guppi-projekt, és a Nyelvvizsga ügy is, meg a külfödli utazások... de még kell valami...Bár ezt majd az idő hozza. Addig is tervezek, és remélek :) :D
Minden esetre nyitott szemmel járok, és gondolkodok. Hisz ez az utolsó szabad nyaram, nem ? :)
És egyelőre ez a legjobb nyaram is :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails