2009. június 30., kedd

Gyanakvó elmék

Rájöttem, hogy rengetegszer mosolygok. Mintegy álarcként használva azt. Amikor valaki ostobaságot mond. Amikor valaki olyat látok meg az utcán, akit nem kedvelek. Amikor olyat teszek, amihez nincs kedvem, de kell. De legtöbbször akkor mosolygok, amikor valamit elrejtek valaki elől. Amikor eltitkolom egy történet fontos részletét. Amikor hazudok arról, hogy mit csinálok. Amikor el akarom hárítani az emberek gyanakvását magamról.
És tudjátok mit?
Eddig mindig bejött...

Holnap munkába kezdek. Nagyon jó kis meló, szerintem jól fizet, ki kell derítenem 22 telefonszámot és nevet, és ezért kapok 11000 Ft-ot /elvileg/. A többi részlet titkos (mosoly).
Remélhetőleg Nóri is segít benne.Guppis terveink szerintem egészen jól haladnak. Bár ma csak 2-3 oldalt írtunk, szerintem nem olyan rossz az azért.

Undorít ez a hirtelen nagy felkapottság Michael Jackson iránt. Életében sokan leszartak azok közül, akik most hirtelen Michael rajongók. Mire jó ez? Miért nem életében szeretünk valakit? Én sose voltam rajongó. De nem kapcsoltam el a TV-t amikor Michael ment benne, és volt egy 5-10 száma, amit kimondottan szerettem. Ennek ellenére nem bőgöm tele a párnámat Michael miatt, a zenéjét ugyanúgy fogom hallgatni mint eddig, és igen, sajnálom, hogy elhunyt. De attól még, mert meghalt, nem most fogom sztárolni. Nem értem ezt. Miért akkor kell valakit újra felvirágoztatni és sztárolni, amikor az már nem él? Miért nem addig értékelünk valakit, ameddig van értelme?

Van egy pók. Tegnap este azon gondolkoztam, kidobom. De aztán reggel láttam, hogy hatalmas hálót szőtt az ablak elé. És egész nap az ablak keretén csücsült.Most, éjszaka, már rögtön ott ül a hálója közepén. Nem bánt. Én sem bántom. Kedvelem (igen, kedvelek egy pókot). mindig is akartam egy madárpókot, de most Huni miatt nincs rá lehetőség. Hát van egy keresztes pókom. Szerintem lány, mert jó nagy darab.
Mi legyen a neve? Holnap lefotózom nektek :D :D

2 megjegyzés:

Brigike írta...

Könyörögve kérlek, képet neee. (A Pókról...)

Samu írta...

jó :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails