2009. június 5., péntek

Ki szerepelt...

Ki szerepelt egy darabban a POSzT-on?
Én.

A Momentán Társulat előadását tekintettük ma meg, Bogi, Nóri, Kati, Tamás és Én. Nagyon jó volt, hihetetlenül vicces, és hihetetlenül jó színészekkel, akik között olyanok voltak, akik rengeteg filmben szinkronizáltak már, név szerint Nemes Takách Kata, Harsányi Bence és Molnár Levente (oks, nevek alapján tuti sokan nem ismerik fel őket, de ha meghallod a hangjukat, pl.: A neveletlen hercegnő-ben Lilly-ként Nemes Takách Katát -vagy ahogy épp a Nők Lapját reklámozza, esetleg Molnár Levente, mint Barry Wattson a Hetedik Mennyország sorozatból, és Harsányi Bence, mint a "szöszi Backstreetboy- klón" , Josh, Mia hercegnő egyik álompasija.... így már ismerősebb lenne. Csak ahhoz hallani is kellene őket).

Szóval ez amolyan Beugró feelinges volt, de sokkal jobban annál. Bevonták a közönséget is, ami nagyon jó. Így kerültem én a képbe. Kérte a csapat vezetője, Harsányi Bence, hogy jelentkezzen ki aki akaraterős a nézőtérről. Azt mondta, mutogatni is lehet. Én el kezdtem mutogatni Bogira gőzerővel, mire Bence: " Jól látom, hogy ott mutogat valaki". mire én: "Igen!". Erre ő: "Akkor az, aki mutogat, fáradjon ki a színpadra".... kész... aki másnak vermet ás, maga esik bele :D

A feladatom az volt, hogy ülnöm kellett egy széken, és nem volt szabad nevetnem, miközben a többiek- a színészek-, azon fáradoztak, hogy olyan vicces helyzeteket teremtsenek, hogy akaratlanul is elnevessem magamat :)

5 szituáció volt:

1.: Én egy katarzisban levő hívő vagyok, aki nem hajlandó kimenni a templomból, holott a két pap (Kiskovács Attila, Molnár Levente) ki akar tessékelni - nem röhögtem el magam.
2.: Én voltam Jézus, akinek szobra eltűnt a keresztről, és odaült a székbe, és a két takarítónő (Boldoghy Bori, Nemes Takách Kata) vette észre :D - elröhögtem magam :D
3.: Én voltam Bence atya, akitől tanácsot kért két pap (Tóth Barnabás, Kiskovács Attila), hogy mi legyen a rendünk neve, és a végén megállapították, hogy meghaltam. Nevettem-de fél pontot azért kaptam, mert ez nagyon hosszú volt.
4.: Egy bűnbánó börtöntöltelék (Tóth Barnabás=> Legényanya) közölte velem, hogy nem vétettünk Isten ellen, amikor paráználkodtunk, és hogy szívesen vár vissza (Itt volt egy jellegzetes oldalnézésem, ami a nézőtéren hatalmas sikert aratott)- nem röhögtem.
5.: Egy gyónó nagymama (Nemes Takách Kata) halmozott el a mondanivalójával, de olyan vicces hangon, hogy kénytelen voltam röhögni

Így az állás:
Momentán társulat: 2,5- Samuka: 2,5 = DÖNTETLEN :D

Hihetetlenül jó volt, és az, hogy ott lehettem színpadon, részese lehettem az előadásnak, és olyan emberek vettek körül, akiket egy ország ismer -ha sokan névről nem is, de hangról igen.


2 megjegyzés:

Kati írta...

Mikor kapom meg a videót? *szépennéz*

Samu írta...

A Bogi nem tudta nekem átküldeni :S

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails