2009. június 6., szombat

Kinek vált...

Kinek vált valóra egy igazi álma?
Nekem.

Találkoztam élőben Bodrogi Gyulával. Mit találkoztam, kezet fogtam vele. Mit kezet fogtam vele, hallottam a hangját. Mit hallottam a hangját, hisz beszéltem is vele.
Életem egy örök élménye marad, hogy egy Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművész, rendező, a Nemzet Színésze beszélt velem, kezet fogott velem, és amikor azt mondtam, hogy nekem egy régi álmom vált valóra azzal, hogy hallhatom élőben a hangját, azt mondta ez jól esik neki. Mire én azt mondtam, nekem jobban, és akkor ő azt mondta, hogy ez esetben Ő köszöni a találkozást.
Ő az egyik legnagyobb ember szerintem, és nagyon felnézek rá.
Köszönöm, hogy valóra váltotta az álmomat Művészúr^^

5 megjegyzés:

Brigus írta...

Egyik bejegyzés jobb mint a másik. Öröm olvasni :)

Samu írta...

:D :D Kösszi :) Hát még nekem mekkora öröm volt mindezt átélni :) És mekkora öröm, hogy olvasod a blogom^^

Andus írta...

dejóóó:)mondhatnám azt is, hogy többek között Süsü:)

Samu írta...

Igeeeen:) Annyira jóóó volt:)

Névtelen írta...

annyira édesek ezek a bejegyzéseid :']]]] Tényleg öröm ezeket olvasni
Nac

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails