2009. augusztus 31., hétfő

A nyár fontos momentumai

* Megismerkedtem R-rel.
* Nem telt el úgy egy hét ( sőt nap sem, csak ritkán) [kiv. nyaralás], hogy ne találkoztam volna Nórával vagy Nacussal.
* Anitácska szülinap.
*Szaszi névnap.
* Andussal boros lelkizős beszélgetés Péterfy Bori koncerten.
*Boginál alvás, és a Bogi-féle beugrós interaktív rögtönzős játékok, és az együtt Grease nézés.
*Patri névnapi pincebulija Bólyban.
*Kórustábor.
*Életem első pizzájának, baracktortájának, sörkiflijének, pogácsájának megsütése.
*Bogival mozizás HP6.
*Somáékkal Skins nézés
*Somáéknál levés Gyöngyösön.
*Nikúúval barátkozás.
*Lucával , Mártonnal találkozás.
*Madonna






Ég veled Nyár <3

4 megjegyzés:

szaszi írta...

Samukám nekem szülinapom volt:D

Andus írta...

Nótár Mary, baszod:)

Jenny írta...

sziaa Samu elsö proba hétfő 14.45:P ez a 3. hely ahova írok igy tuti megkapodXD::D:D:D:D

Mollie írta...

megint suli, mi?! :(
én úgy élveztem az első napom! :D:D juhúúúúúú

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails