2009. szeptember 12., szombat

Cirkuszt és kenyeret a népnek

Kedves drága és hű olvasóim!
Remélem, már felrobbant a hihetetlen agyvelőtök, amiért nem írtam nektek új bejegyzést, és nem tudtátok mi van velem.
Hát akkor, hogy enyhítsem csillapíthatatlan szomjatokat: élek.
Micsoda öröm, ugyebár?
Hát, elkezdődött a 12. izgi.
Egy kövér ember áll a ház előtt. izgi.
Bogitól lógok fel, mivel hogy drága szüleim bölcsnek látták, ha eltiltanak az internettől, a telefonálástól, és minden nap 7 órára hazarendelnek.
"nem vagyok én apáca...ne tartsatok bezárva"... Hát ez a sovi, ahogy Paca, a zsidó póniló mondaná. De nem olyan rossz. A napi 7 óra semmittevés arra sarkallja az embert, hogy átértékelje az életecskéjét... és mire jöttem rá? Kedves vagyok, szép és okos, és ezek CSAK a rossz tulajdonságaim!
nah, de térjünk át a kellemesebb, és szaftosabb témákra.
" Ha a 3. randevú után nincs csók, akkor az illető romantikus, ha az 5. után sincs, FUSS!!", ahogy Carrie Bradshaw mondta volt... hát, remélem örültök, mert nekem nem kell futnom. Részleteket itt nem, akit érdekel megkérdezi, én meg válaszul szemen köpöm.
Hát...most megyek, legyetek jók, szépek és fiatalok mind, ha előbb nem, Október elsején találkozunk :)
Addig is legyetek hűek hozzám ♥ Én is az leszek hozzátok. szemetek. egye ki a májatokat egy lótetű. pussz.

(Boginak:)

1 megjegyzés:

Bigi írta...

Már nagyon aggódtam, mi van Veled Dínóm.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails