2009. október 26., hétfő

Színek és fény

Az első száz oldal elteltével kezdem úgy érezni, tényleg nem lehetett minden perce leányálom Cristophernek. Nehéz lehetett Madonna szeszélyeivel együtt élni. Kicsit sajnálom is. Nem, igazából nem. Ő döntött úgy, hogy mellette lesz, ő akarta ezt az életet.

No mindegy, véleményt majd csak ha kiolvastam. Most inkább az első 100 oldal legemlékezetesebb részleteit:

"Eredetileg abban reménykedtem, hogy ez a könyv majd segít meghatározni önmagamat, és így végre el tudok szakadni a nővéremtől. Ehelyett katarzist jelent a számomra. Miután már képes vagyok bizonyos távolságból szemlélni a történetünket, végre megértettem és elfogadtam egy cáfolhatatlan tényt az életemben: anyám fiaként születtem, de a nővérem öccseként fogok meghalni."

"Az általános iskolában tizenhárom évesen ugyanaz a magány vesz körül, mint otthon- kivéve persze a egyre népszerűbb buzizást."

" A lakás egyik sarkában egy fekete hajú nő ül, bőrsapkával a fején. Egy szót sem szól, csak bámul Madonnára megbabonázva. Amikor végre kész a jelmez, kiegészítve egy fehér tüllfátyollal és egy keresztel, a nő rám néz.
- Cher, ez itt az öcsém - mondja Madonna.
Mosolygok, és jól megnézem a nőt. Tényleg Cher az. Nagyon magányosnak néz ki, és furcsállom, hogy csak ül itt, és nézi a nővéremet. (...) Mindenesetre ő a második híresség, akivel a nővéremen keresztül furcs körülmények között megismerkedem. Az első Basquiat volt. Cher a második. Ezek után jön Demi Moore, Courtney Love, Lisa Marie Presley, Bruce Willis, Donatella Versace, Kate Moss, Dolly Parton, Johnny Depp, Liza Minelli, a Spice Girls, Farrah Fawcett, Naomi Campbell, Jack Nicholson, Luciano Pavarotti, Denzel Washington, Mark Wahlberg, Warren Beatty, Seann Penn, Sting, Trudie Tyler, Gwineth Paltrow és még sokan mások.
Megtiszteltetésnek érzem, hogy ennyi, általam nagyra tartott emberrel megismerkedhetem. (...) Őt (Madonnát) ritkán nyűgözi le egy másik híres ember, én viszont igyekszem tartani elük a kapcsolatot- a nővérem helyett, és mert én így akarom."


Egyre több és több párhuzamot vélek felfedezni Madonna öccsé, és jómagam közt...
Hümmhümmhümm...

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails