2009. október 18., vasárnap

Egy félszar libikóka idézetes hangulatban

Ma olyan félszarul vagyok. Ami igazság szerint jó, mert a félszarul az azért mégsem egészen szarul. Ezt valahogy Zsopi magyarázta el, és ő érthetőbben, mint én. Mindegy, a lényeg, hogy a depresszióm, mint egy gyanútlan test nélküli fantom, ami szétmállik a körülöttem levő atmoszférában, még mindig itt lebeg körülöttem. Még mindig nem tudok úgy leélni egy fél órát, hogy ne gondolnék benne rá minimum 30szor. De mégsem vagyok totál szarul, kibukva, a padló alatt kettővel. Hanem... picit feljebb. De tudom, hogy ez egy libikóka. Most kicsit jobban, aztán akármikor megint nagyon roszs lezs. Ki tudja mikor. D elesz. Aztán megint jobban. Ördögi libikóka.
Néztem Szex és New Yorkot hálistennek nem voltak benne gennyes szerelmi dolgok, amik megint a földbedöngöltek volna. Jó kis rész volt, bár már láttam 4szer. És akkor utána elkezdtem Szex és New York idézeteket keresgelni. És ráleltem erre:


"Aznap este a reményről elmélkedtem. Talán butaság optimistának lenni. Talán a pesszimizmus olyan, mint a hidratáló krém. Nap mint nap használnunk kell, különben hogy állunk talpra, ha a valóság szétzúz mindent, amiben hittünk? És a szerelem, bárki bármit is mond, nem mindenható. A remény olyan drog, amiről le kell szoknunk, vagy ezt tart életben minket? Mi rossz van abban, ha bizakodunk?"

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails