2009. október 30., péntek

szimpátia a JNA-val.

Amennyiben az ORTT úgy dönt, hogy valóban átadja a politika kezébe a Sláger rádió és a Danubius rádió frekvenciáját, akkor én is, akár csak sokan mások, sztrájkba kezdek.
Egy kitűnő kritikus oldal, a Joey NEWS AJÁNLÓ vezetője valószínűleg megszünteti a honlapját, ami sok embernek rossz, hisz szeretjük az oldalt.
De ezt a pofátlan dolgot már én sem nézhetem tétlenül, pedig köztudott, hogy rádiót heti 1-2 alkalommal hallgatok. Ettől függetlenül ez ellen az elnyomó, diktatórikus, kommunista döntés ellen, minden erőmet és befolyásomat latba vetve lázadok.
Így beláthatatlan ideig november 18-ától a blogom is sztrájkol=> nem lesznek új bejegyzések.

3 megjegyzés:

Nora B. írta...

Gyere te is a szimpátiakoncertre!!!!

Joey írta...

Megyek 8) Úgyis fent leszek azon a héten 8) Menjünk minél többen :P

Samu írta...

Sajnos én nem tudok, de tomboljatok, és tüntessetek helyettem is!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails