2009. október 30., péntek

"Találkoztam Madonnával!" egy romániai lánynak (tán a világ legmázlistább románjának) különös találkozása a Pop Királynőjével.


Wow! A barátaim és én sokkot kaptunk. Délután a Central Parkba vettük az irányt, s ma elég szép idő van New Yorkban. Romániából jöttünk.
Kiléptünk az Empire Hotelből, amelyben lakunk, és amikor közeledtünk a parkhoz, az utcán észrevettük Madonnát.Mivel élénken élt bennünk a korábbi eset, amikor Madonna nem volt hajlandó két rajongójának autogramot osztogatni, így inkább háttérben maradtunk. Nem akartuk megérezni a Királynő haragját!!Nagyon furcsa volt, mert egyedül ment az utcán. Sehol az asszisztense, a testőre. Elővettük a mobiltelefonjainkat és fotózni kezdtünk.Találkozott egy nővel és bement egy épületbe, ám néhány perc múlva kijött. Ezután követtük őt (mint a lesifotósok) egészen a Reebok központig, amely csak néhány utcára volt.Egy csendes mellékutcában rajtunk kívül nem volt senki más, ezért Lorenzo barátunk összeszedte a bátorságát, és eldöntötte, hogy valamit mondania kell. Közelebb lépett hozzá és megkérdezte, hogy nem táncolna és énekelne-e nekünk. Megfordult, elmosolyodott és szarkasztikusan azt felelte: „Ó, igen? És mit akarnátok hallani? Borderline-t?” Nevettünk. El sem akartam hinni, hogy válaszolt neki!! Azt válaszoltuk, hogy „Igen!”. Ő elmosolyodott és azt mondta: „Nos, meg kell várnotok a jövő évi turnét.”Ez minden, de követtük őt a sportközpontba és mikor bement, akkor egy kicsit zavarban volt, mert a recepción senki nem volt, és úgy tűnt, mintha elveszett lett volna és fel-alá járkált, míg valaki nem jött.”
f


De ez mekkora LoL és Cool már?! Úgy értem bazzeg!!! Még én sem találkoztam Madonnával, pedig mekkora fan vagyok már! Najó, találkoztam vele, e ez akkor is awesome!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails