2009. november 18., szerda

Lehet kommentelni ;)

13:46 R*: szia
  meggyógyultál?
13:49 én: Szia
  hogy érted? :)
 R*: beteg vagy ill voltál nem?
13:50 én: jah, igen. Bocs.
  Hát
  gyógyuló félben vagyok :)
  Már pl. nincs lázam...meg ilyesmi.
 R*: gondoltam rá, h keresselek, d elolvasva a blogod nem tűnt jó ötletnek
13:51 azt hiszem én kulturáltan közöltem a dolgokat,,, öö asszem faszfejezés nélkül :D
13:52 én: ígen:) nem faszfejeztél :) juhúú:)
13:53 R*: nah szóval nem tehtek arról, h nem érzek semmit, ettől még sem tahó sem faszfej nem vagyok
  mind1, igazából nem is lényeg
  mennem kell
  szia
 én: igen nem vagy az
13:54 azért legalábbis nem, mert nem éreztél semmit
13:55 azért, mert mindezt msnen közölted, azért, mert nekem kellett minderre rákérdeznem és azért, mert egy héttel (napra pontosan) az eset után ajánlani kezdtél nekem valakit, hogy bár neked nem vagyok elég jó, másnak még talán lehetek... nos ezt a lelkiismeretedre bízom már
13:56 lehet nem úgy gondoltad. Nekem úgy jött le, és tudom a legkevésbé sem érdekel, engem bántott.
  nagyon és bánt a mai napig is.  Természetesen válaszok nélkül ismét kilépett az életemből.De ezúttal nem küzdöttem érte, hogy benne maradjon-  

4 megjegyzés:

Zsopi írta...

Samu!
Büszke vagyok rád. Csak így, ennyit most így egyszerre. és ha nem is olvasta az utolsó mondataidat - vagy legalábbis nem reagált rá... azért jó, hogy kiírtad magadból.

Ölellek!

Névtelen írta...

büszke vok rád :)
:*
imádlak

nac

loli írta...

küldjem rá a maffiát?

Unknown írta...

Samukám
Én is nagyon büszke vagyok Rád!

Imádlak!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails