2009. november 1., vasárnap

Napfogyatkozás van

Anyu azt mondta, most sajnos nincs pénzünk arra, hogy megvegyük a legújabb részét a Twilight Sagának, a Napfogyatkozást.
Nagyon nagyon elszomorodtam, hisz eddig az összeset aznap megvettem, amint megjelent (még lógtam is a New Moon miatt a suliból :D ). És ez most olyan szar rossz. Tök letört voltam... legalább ennyi örömöm lett volna. De nem mutattam ki, tudom, hogy nem szándékos kegyetlenségből nem veszi meg.
Aztán Péntek este megyünk látogatóba, a Máté a kezembe nyom egy szatyrot. jobban mondva egy zacskót. Azt mondta nézzem meg. Megnézem. Hát nem a nyomda meleg aznap megjelent Napfogyatkozás van benne?! :D De!!
Annyira boldog voltam, és vagyok azóta is! Köszönöm Apu, hogy megvetted Nekem!!! Igazán jól esett :)
http://no1twilight.files.wordpress.com/2009/04/eclipse4.jpg

Aztán egy nagyon kedves blogosnak köszönhetően szert tettem a Pokoli Báléjszakák c. novelláskötetre is e-book formájában. Szóval ha kiolvastam a Napfogyatkozást, akkor az jön. És addigra megérkezik a frissen rendelt Stepfordi feleségek is.
Jájj de jó!!

4 megjegyzés:

Bogi írta...

Ez a játékosság, ami jellemzi a családot... meg a helloween, meg érted, ez olyan jó. És szerethető.:)

(Anya kéri a második részt!)

Samu írta...

:D :D

A második rész immáron fél évszázada Anitácskánál van. Már az előtt odaadtam neki, hogy Anyudnak odaadtam volna az első részt, csak elfejtettem, és a múlt héten juttatta eszembe, hogy nála van.

Kiki írta...

Szia!
Ne haragudj, hogy így ismeretlenül rád török és pofátlan leszek.
De igazság szerint a Pokoli bálékszakák c. könyvet keresem a neten ebook formájában. És olvastam, hogy te megkaptad és elolvastad.
El tudnád küldeni az e-mail címemre? Nagyon hálás lennék érte. :)
varoczykrisztina@freemail.hu
Köszönettel: Kiki.

Samu írta...

Kedves Kiki! A könyv már el is ment! Örülök, hogy segíthettem, és olvass tovább, ha teheted:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails