2009. november 7., szombat

Presents under the Christmas tree

Olyan jó, hogy bár még csak november eleje van, máris majdnem minden közeli családtagomnak megvan már, vagy a jövő héten meglesz a karácsonyi ajándéka.
Anyunak a héten rendeltem meg az Avontól 4 pár karácsonyi fülbevalót (van köztük karácsonyfa, masni, csomagocska, piros-fehér kampós nyalóka alakú).
Máté is fülbevalót kap. Szerdán megyek el megvenni Laurával. Juppi.
Apu...hát nem is tudom. Rendelek neki valami könyvet valószínűleg. De nem vagyok benne biztos. De valószínű.
Hunornak meg írok ki meséket DVDre. Mi mást adhatnék, egy 1 évesnek? Fantáziátlan vagyok ezen a téren.


Hétfőn OKTV.

3 megjegyzés:

Bloggerina írta...

már csak 46 nap :D (és én még neki se kezdtem a vásárlásnak :S xD)

A dvd-vel amúgy semmi baj nincs - az én öcsém 3 éves de még mindig azt fog kapni xD

Samu írta...

46 nap:D? Basszus, előbb kezdtem, mint gondoltam!! :D :D :D Nembaj, legalább időben letudok mindent. Nem
igaz :D?

JAh, csak anyám is rászállt a DVDkre, és ő is tölt ezerrel, nem tudom mi van meg neki, és mi olyan van, amit adhatok :D

Bloggerina írta...

karácsonyi visszaszámláló :D
http://www.szepkaracsonyt.hu/?p=91
amúgy jah, te legalább letudod időben :) én még nem kezdtem neki, de én sem szeretem az utolsó percre hagyni a vásárlást; akkor akkora tömeg van mindenhol :S

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails