2009. november 7., szombat

Talán az egyetlen mód az, ha nem törődsz vele.
Ha egyszerűen kizárod azt a hangot a fejedből.
Ha nem törődsz a rémképekkel.
Ha szépen éled tovább az életed.
Ha az maradsz, aki mindig is voltál.
Mert talán így lehet túlélni akkor, 
ha mégis bekövetkezne.


Eljutottam arra a szintre, hogy önmagamat is idegesítem már. Most láttam, hogy írt IWIW üzenőfalra. És akkor újra elkezdett fájni a mellkasom. És ebből már elegem van. Már nagyon nagyon várom azt az időt, amikor nem fog fájni az, ha látom IWIWen a megjegyzéseit. Várom az időt, amikor majd akkor beszélgetek vele, ha már nem akarok belepusztulni minden egyes percbe, amit nem vele beszélek. Kíváncsi vagyok már, milyen lesz majd úgy összefutni vele valahol véletlenül, hogy nem adnám el az életem egyetlen újra együtt töltött percért. 
Várom az időt, amikor nem fogok ilyen görcsösen kapaszkodni. Úgy érzem elkezdődött már a gyógyulás, de még nagyon az elején tartok. Az agyam bár már lezárta, és megpróbál (nehezen megy, de próbál) továbblépni.
De a mellkasom még mindig ugyanúgy fáj. 
Ááááá. Lőjetek le. Most azonnal. 


Nem kérek ide kommentet, ha azt akarnád írni, az idő begyógyítja, és hogy majd jön a másik.
Tudom hogy így van. De leszarom a másikat jelenleg. És minden időt gyűlölök, ami nélküle tellik. De közbe örülök is ,hogy nem vele vagyok.
Ááááááááááááááááááááááá

2 megjegyzés:

Sophie írta...

Mindig szar lesz egy kicsit.. Nem tom miről van szó konkrétan,de abból ahogy írtad,ezt tudom csak mondani.
Viszont egyre kevesebbszer koncentrálsz rá,mert az ember nem monogám,és a családodon kívül mindenki pótolható.Már aki olyan tökkelütött hogy nem veled akar lenni.
Pusszi:)

Zsopi írta...

Samu egy dolog bíztasson: ha egyszer sikerül megvalósítani, amit itt leírtál, olyan könnyű leszel, mint egy tollpihe, és rájössz, hogy már azért tudnád megölelni, mert egyáltalán nem vágysz arra, hogy megöleld. Na az a varázslat a szerelem másik végén.
Addig meg itt vagyok, és gondolok Rád, mert hétfő van és OKTV, meg mert látom, hogy kinyílt az ibolyád, és ha már ennyi minden történik, akkor igazán történhetnek csodák is köztük. :)

Ölellek!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails