2009. december 14., hétfő

Csak úgy helyzetet jelentek.

Szóval, lesett a hó, erre a város, mint egy beomlott hangyaboly bezsongott.
Máté volt Aninéninél matekozni. Én Szerdán megyek. 
Megettem ma is egy grapefruitot. Még itt van egy az asztalon... majd este. Rájöttem, hogy imádom ezt a kesernyésen fanyar gyümölcscsodát. Ültettem is el belőle.
Lucának boldog névnapot utólag.
IldiSzabianyunak boldog szülinapot.


Jaj, ma kameráztunk suliban :) Olyan jó lett :D Holnap folyt köv :D 
És Rékával délután vettem 2 könyvet.
Merle- Két nap az élet
Bates- Bíbor sivatag


És Megjött Eszternéni könyve is, ha holnapra összejön a pénz, akkor holnap elmegyek érte.
Jaaaa, és megjött AZ a könyv is ;) Hehe :D


Hát tömören ennyi. Epret ennék. Jaj de szeretem az epret.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails