2009. december 31., csütörtök

Im-ígyen szóla Zarathustra


Kedves olvasók! Ezt a bejegyzést a buszon írom. Ezért jó, ha az ember laptoppal nyomul. Bárhol, és bármikor használható! :D Mindig kéznél van amikor szükség van rá. Mint egy jó szexpartner, akit lekapcsolhatunk, ha megununk.
December van. 31.-e. Az év leges legutolsó napja. Kicsit olyan ez a nap, mint a halál. Mégis ünneplünk… mit? A reményt, melyet az új esztendő hordoz magában?  Az örömöt, miszerint vége a régi évnek, és vele együtt azoknak, amik fájtak, és rosszak voltak?
Én személy szerint csak a hagyomány miatt tulajdonítok neki nagy fontosságot. De… mint minden naiv ember, remélek is. Remélem, hogy az új olyat hordoz magában, ami megvált… vagy feloldoz. De jó is lenne…. de jó is lenne.
Foglaljuk szolidan össze, mik is történtek velem ebben az évben….
Egy havas februári reggelen megláttam a szerelmet. Egy napos őszi délutánon megérintettem a szerelmet. Egy hideg október végi napon elveszítettem azt. És egy napos decemberi reggelen (azaz ma) még mindig ugyanúgy fáj, és ugyanúgy visszavágyom, ez van.
Találkoztam az univerzum egyetlen igazi és jogerős királynőjével, az élő legnagyobb dívák egyikével, a legjobban kereső női előadóval: Madonnával, egy koncert erejéig legalábbis. Istenem. Fantasztikus volt. Köszönöm Madonna.

Rengeteg előadást tekintettem meg a POSzT-on, ahol volt szerencsém kezet rázni és szót váltani  Bodrogi Gyulával, akit a legjobban tisztelek a magyar ismertségek közül. (Meg KÁZsé-t.)
Betöltöttem a 18. életévemet, legálisan iszok és gyújtok rá amikor csak akarok. De simán börtönbe zárhatnak, és annak meg nem örülnék… ja, meg ez miatt már éltem alkotmányos jogaimmal és szavaztam.
Belépett az életembe nikúú. Bár az már régi történet, de idén barátkoztunk össze (a Titanic alatt ).
Sokszor ott aludtam Boginál.
Találkoztam Ilikével, és elválaszthatatlan barátságot kötöttünk egymással :)
Megismerkedtem Csinossal, és vele is nagyon jó barátságot kötöttem :)
Zsopi és Gábor esküvője… jó, ez igazából nem velem történt meg, de nagyon nagyon örülök nekik, és mindne jót kívánok közös életükhöz, és az icike picike babájukhoz, aki még ott kalimpál Zsó pocijában :)
Újra jóban vagyok Dínókámmal,Brigussal :) Aki mostanában eltűnt xD
Megismerkedtem olyan emberekkel, akikről kiderült: rokonaim. ÉS nagyon nagyon megkedveltem őket, és ennek nagyon nagyon örülök.
Nem jártam külföldön. Ez egy ilyen év volt. Elég ritka az életemben, de  idén csak tervezgetés volt Ljubljana, Velence és Prága. Majd jövőre talán… ki tudja?
Alig találkoztam olyan emberekkel, akik régen baromira fontosak voltak nekem… Luca, Márton, Lindsay.
Elballagott Titti :( :( :(
Vegyes érzelmekkel állok az Új esztendő kapujában. Megváltást hoz valóban? Esetleg mélyre taszít? Boldoggá tesz? Megaláz? Sikert hoz vagy elbukást?
Nem tudhatom. Honnan is tudhatnám…
Mindenesetre (mert mást nem tehetek), emelt fővel várom 2010-et.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails