2010. január 1., péntek

C'est la Vie

Túl vagyunk az évbúcsúztatón.


Öregesen, csendesen és meghittségben telt a délutánom /estém. Itthon voltam anyuékkal, lementünk tűzijátékozni, ettünk ünnepi kajcsit, néztünk ünnepi műsort. Gazlapon traccsoltam a barátaimmal. Jött az éjfél, koccintás, BUÉK, miegymás...


Innen elmentünk Mamiékhoz, beszélgettünk, ünnepi vacsora ( hajnali egykor xD )...

Aztán kiötlöttem, hogy (pénz, meg party hangulat híján) elnézek Bogihoz, ahol elvileg ott van Ákos, meg tán Nóri. De hívtak, hogy mindenki a táncos Bettinél van :D Így Bettihez mentem, kissé durcásan, mert nem volt hangulatom, sem kedvem részeg orgiákhoz. De meglepően kevesen voltak.
Jól éreztem magam. Megismerkedtem Ákossal. Roppant szimpatikus srác.
Feltehetőleg ő az egyetlen, akivel még fogok beszélni a többi ott levő közül.


Sok sok zene, meg punnyadó/alvó barátok ellenére itt vagyok, 9 óra van, és még gépelek. Egész éjjel le sem hunytam a csinos szemem.


Boldog újévet olvasóim!

6 megjegyzés:

Dínócska írta...

BUÉK :)

Zsopi írta...

Samuvirág!

Nagyon boldog új esztendőt kívánok Neked! Kívánom, hogy észrevedd a hétköznapok millió csodáját és derűvel szemléld a világot, minden nap ragyogjon legalább egy őszinte mosoly az arcodon, csillogjon a szemed és ne legyen okod sokat szomorkodni!

És idén is ITT VAGYOK. :)

Bloggerina írta...

Köszönöm a képeslapot :)

És természetesen azt a sok megjegyzést és bókot, amit tőled kaptam bátorításképp 2009-ben <3

Boldog új évet szívemcsücskerendszeresolvasómnak :)

Andus írta...

szeretünk, bár nem hallottunk a telefonban semmit:)BÚÉK butanyúl;)

Névtelen írta...

BÚÉÉÉÉÉK :)

nac

Szandii.♥ írta...

Boldog Új Évet!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails