2009. december 5., szombat

miserable

Szombat este van. 
Egyedül ülök a szobámban, ahelyett hogy buliznék, vagy valami. Senki nem veszi fel a telefont, vagy aki felveszi Csillag születiket néz. Defasza.
(Szombat+Egyedüllét)* itthonlevés = überszánalmas vagyok.


Fogok egy kurva nagy bögre forró teát, egy csomag gumicukrot, és beülök a gép elé, és egész éjjel alkonyat slasheket olvasok, és ápolom a kurva farmomat facebookos FarmVillen.

PostScriptum: Please get stupid. Give me a cigarette and don't stop me. 

3 megjegyzés:

Zsopi írta...

Így jár, aki nem hívja fel Zsopinénit, aki ugyan nézi a Cs.Sz-t, de fontosabb neki a barátai lelkének ápolgatása, mint egy nyamvadt tévéműsor.

Olyan kis butus vagy... No mindegy, küldtem neked sok ajándékot, hogy megnőjön a fád.
Puszi!

Bloggerina írta...

hát tudom hogy ez nem fog vigasztalni, de én is szeretnék bebaszni, mégis itthon vagyok... na, menjünk bulizni :D

Bogi írta...

Én mindig itthon vagyok... és szeretek is itthon lenni. Sokkal inkább nem szeretem, amikor el kell hagyni e vityillót. Megvan annak is a szépsége!;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails