2009. december 21., hétfő

My baby shot me... down.

When you said forever, you meant a few months. When I said forever, I meant every day until I died. When you said always, you meant until you couldn't handle it anymore. When I said always, I meant until time ended. When you said you loved me, you meant I was no different from any other boys. When I said I loved you, I meant I had never felt what I felt for you.
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgLBJ1Ef6_H9RcmM3nHXyOeiQZtVYtVKUB-xkRCjIVtdxamFBuf7GgY6qq6Kx1_8ufKu4BeRWfx1GXaKUj3YZ8uykuxGFmeaKkeRxK20lxWXjTUxwUUeXSxXQE9LVhRQBulzCl4fb5xVOfW/s400/alone-boy.jpg

3 megjegyzés:

Zsopi írta...

Még mindig úgy gondolom, hogy nem Te vesztettél. Most még lehet, hogy úgy érzed, de eljön az idő, amikor már Te is így látod majd. Addig meg fogom az ékszerorchit és OTT VAGYOK.

Fodor Ákos:
ALTATÓ

minden veszteség
fájdalomba csomagolt
megkönnyebbülés

Samu írta...

Szeretlek!
köszönöm, hogy elviseled a siralmas nyávogásomat, és a borzasztó önsajnálatomat.
köszönöm, hogy mellettem állsz minden nap, és biztatsz, támogatsz, és nemes egyszerűséggel: szeretsz.

Zsopi írta...

Néha mindenki siralmasan nyávog, meg sajnálja saját magát, meg nyikorog és nyekereg, mint a kenetlen kocsikerék. Amíg ezt az állapotot nem teszi állandóvá, a minimum, ami egy baráttól várható, hogy mellette áll és ha sokat nem is tud segíteni, de legalább OTT VAN.

Sajnos, nem tehetem meg, hogy minden este főzzek neked egy nagy bögre habos kakaót, és addig nézzek veled édesbús és önsajnálós filmeket, vagy hallgassak veled "vége mindennek, mert akit szeretek nem szeret"-dalokat, amíg már mindkettőnknek csömöre nem lesz tőle, és rá nem jössz, hogy igazából ezen jobb túllépni, mint tocsogni benne.
De azt megtehetem, hogy itt vagyok és figyelek. Meg ha szükséged van pár jó szóra, akkor kimondom őket, és ha virtuálisan is, de jóóól megölelgetlek.
Mert a barátod vagyok. :) És mert szeretlek is. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails