2010. február 5., péntek

Az év legfontosabb éjszakájának legfontosabb szereplői

Sokaknak a legfontosabb éjszaka Karácsony, a születésnap előtti este...vagy akármi... de nem nekem. Nekem ugyanis minden év legfontosabb éjszakája nem más, mint az Oscar Gála!!!!
Március 7-én hajnali 2kor megint beülök az RTLklub kéernyője elé, és végigizgulok közel 5 órát :D Alig várom már :D
Na de lássuk a jelölteket :D
Fehér szín- nem érdekel
Sárga szín-örülök, ha nyer
Piros szín- mindenképpen nyernie kell, nagyon drukkolok neki

Legjobb film kategória:
-Avatar
- The Blind Side
- A bombák földjén
- Egek ura
- Becstelen brigantyk
- Precious: Based on the Novel Push by Sapphire
- Egy lányról
- A Serious Man
- Fel!
- District 9

A legjobb rendező
- Kathryn Bigelow (A bombák földjén)
- James Cameron (Avatar)
- Quentin Tarantino (Becstelen brigantyk)
- Jason Reitman (Egek ura)
- Lee Daniels (Precious)

A legjobb férfi főszereplő
- Jeff Bridges (Crazy Heart)
- Colin Firth ( A Single Man)
- George Clooney (Egek ura)
- Morgan Freeman (Invictus)
- Jeremy Renner (A bombák földjén)

A legjobb női főszereplő
 - (Az isteni) Meryl Streep (Julie&Julia)
- Sandra Bullock (The Blind Side)
- Carey Mulligan (Egy lányról)
- Gabourey "Gabby" Sidibe (Precious)
- Helen Mirren (The Last Station)

A legjobb férfi mellékszereplő
- Christoph Waltz (Becstelen brigantyk)
- Woody Harrelson (The Messenger)
- Stanley Tucci (Komfortos mennyország)
- Christopher Plummer (The Last Station)
- Matt Damon (Invictus)

A legjobb női mellékszereplő
- Mo'Nique (Precious)
- Anna Kendrick (Egek ura) ( DE csak mert Twilight xD)
- Vera Farmiga (Egek ura):
- Penélope Cruz (Kilenc) (Bár tavaly győzött...)
- Maggie Gyllenhaal (Crazy Heart)

Egyéb kategória jelöltjeit ITT találod     
 

1 megjegyzés:

Szandii.♥ írta...

húúú,de várom már én is...tavaly is végig izgzltam,sőt mikor a gettómilliomosos zenék voltak még táncoltam is...:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails