2010. február 4., csütörtök

Egyszarvú a Central Parkban (copyright)

Szandi, egy lelkes olvasóm (blogja itt, tessék rendszeresen olvasni!) az egyik komentjében arra kért, hogy adjak a blogjának valami frappáns címet, mivel hogy nagyon megtetszett neki ez a szivárványos cím (ami nem az én érdemem, csak épp rábukkantam). No mindegy, mivel ma kicsit elkeseredett voltam ugye (és a torkom is nagyon fáj, jobban, mint eddig), hát úgy döntöttem, kreatívkodok egy picit. Beleolvastam hát Szandi blogjába, és arra a megállapításra jutottam, hogy Szandinak mintha 2 énje lenne. Magában hordozza a "szende" kislányt is, de közben kissé lázadó, laza, modern csajszi is. Ezért gondolkodtam, hogy mi az, ami olyan picit kislányos... az egyszarvú... és a laza menő csajok...? Hol élnek? New Yorkban! É mi van New Yorkban? Central Park! Hát így született meg a blogcím: Egyszarvú a Central Parkban. 
Kicsit féltem, hogy gagyinak találja majd, és elküld a fenébe, de ellenkezőleg...úgy látszik tetszik neki:) És ennek nagyon nagyon örülök :D
Érdemes volt ma is felkelni! Örülök, hogy segíthettem egy Egyszarvúnak a Central Parkban.

2 megjegyzés:

Szandii.♥ írta...

annnyira imádom.és még egy komplett bejegyzést is kaptam nálad...háteszemmegáll.nemcsak,h imádom,rajongok érte.szombaton előkeresztelőbulit tartok neki,aztán majd még egyet,ami az igazi lesz :P
Csók:egyszarvú :P

Bogi írta...

És a nagy Samu mit mondana rólam? Milyen címet adna, ha megtehetné? :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails