2010. március 26., péntek

Bye bye Isobel

A pletykűk beigazolódtak... Katherine Heigl felbontotta szerződését a BBC csatornával, és végleg elhagyta a Grace klinikát. Annyira hirtelen volt, és annyira gyorsan történt mindez, hogy a karaktere,  Dr. Isobel Stevens, azaz Izzie még búcsúepizódot sem kapott. Többször előfordult már, hogy Izzie sok részben nem volt, hiányzott, elment, betegeskedett...stb... de most végérvényesen elbúcsúzott a stábtól, és többet nem jelenik már meg.
Bár hittem a pletykáknak, hisz mozis karrierje egyre inkább felfelé ívelőben van.... mégis annyira elszomorodtam... George és Izzie... nélkülük nem ugyanaz a sorozat már... 
Ez olyan, mint ha Bree és Lynette lépne ki a SzüliFeliből... ugye nem lenne jó.... ?


Ég veled Issie Stevens
http://holaminora.files.wordpress.com/2009/05/061121_heigl_vmed_12p_widec.jpg

5 megjegyzés:

Lacel írta...

kár... hmm..

Nooo mindegy! ^^

Unknown írta...

Ne mar, ez most komoly??? Most en is elszomorodtam.. :(

Samu írta...

Sajna komoly :( :(

Szandii.♥ írta...

és akkor most kiért fogom nézni a sorozatot???George után???basszus

Samu írta...

Nem is tudtad? Geogre meghal... én már sajna rég túl vagyok azon :( De most már Izzie sincs :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails