2010. március 27., szombat

két nap az élet.

Mivel már két és fél órája elhagytuk az éj felét, beléptünk szombatba, március hó 27.- napjába.
Március 27. Ma hat éve, hogy meghalt az egyik legkedveltebb francia regényíróm, Robert Merle. Vicces, mert ma esett a fejemre a Két nap az élet, amikor pakolásztam a szobában, és elkiáltottam magam, hogy baszd meg Merle! És akkor leraktam ide az ágyra a könyvet, és most lapozgattam (hajnali fél kettőkor, igen xD ), és mondom, mikor halt meg? Emlékszek nem olyan rég... és beírtam wikipediába, erre mit ad isten, ma hat éve.Ezt én egy JEL-nek veszem, miszerint meg kell rendelnem tőle a Mesterségem a halál-t, és jó gyorsan ki is kell olvasnom :) 
Egyre inkább kezdem megkedvelni a háborúst témájú könyveket, és írókat, Hemingway (Akiért a harang szól), Merle (Két nap az élet), Norman Mailer (Meztelenek és holtak)...http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/25/Robert_Merle_%281964%29.JPG

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Samu szivem!
Dery Tibortol a Nikit olvastad?? Szerintem Neked tetszene. En teljesen kikeszultem Tole- ez a kisregeny volt az orszagos verseny " temaja" mikor bejutottam. :) Regi szep emlekek... :D

Samu írta...

Nem olvastam... megrendelem, ha fenn van az antikváriumon!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails