2010. március 1., hétfő

Levelet kaptam life...

Olyan régen kaptam már gyűlölködő levelet IWIWen.
A legutóbbi Gila Eszter Marcijától jött, aki féltékenységi rohamában megfenyegetett, hogy le fog vadászni a haverjaival, mert tudják, hogy hol lakom ( a féltékenységi roham tört rá azért, mert azt MERTEM mondani a lánynak, aki már akkor 9 éve volt egy nagyon jó barátom, hogy szeretem). Erre azt írtam válaszul, hogy jöjjenek csak, isteni a csokis briós amit sütök, van egy fél üveg tequilám is, csak szóljanak, és partyzhatunk. De tényleg. Erre nem jött semmi válasz természetesen.

Ma megint kaptam egy hasonló stílusú üzenetet egy , más körülmények mellett bizonyára nagyon kedves és jó fej sráctól, akinek a barátnője blogot ír (és azt a blogot nagyon nagyon szeretem). Csak hát nem folyamatosan írja a bejegyzéseket, ezért írtam az üzenőfalon, hogy írjon már, hogy él-e, különben kénytelen leszek hívni a rendőröket, és amikor megtalálták, elbuszozok hozzá, megölelgetem, és utána megkergetem, amiért nem közli velünk, hű olvasóival, hogy mi a helyzet.
Na, erre jött az IWIW üzenet, hogy kezdem kicsapni a biztosítékot, és hogy úgy viselkedek mint egy havibajos picsa, ne rinyáljak, várjak. Ha meg megoldom a buszozást, ő szívesen megszeretget.

Ez úton is elnézést kérnék akkor ettől a virtuális barátomtól, amiért szóvá tettem, hogy nem ír, és várok arra, hogy írjon, mert szeretem olvasni a bejegyzéseit.  Igaz, a múlt hónapban ő kommentelte nekem ezt : " leszel szíves zaklatni ha ritkán postolok! olyankor mindig elszégyellem magam és írni kezdek! :) "  Ezek szerint félre értettem :)

Ami a legjobban fáj mindkét üzenetben, az az, hogy egyikük sem köszönt, sem az elején, sem a végén.. Úgy szeretnék már egy olyan gyűlölködő levelet kapni, amiben így kezdi valaki a mondandóját:
Szia! Én ez és ez vagyok... amúgy meg ki akarlak nyírni te köcsög faszfej. Üdv, XY... 
Vagy valami... szóval lehetne adni a formára... jó tudom, a gyűlölködő-fenyegető leveleknek nem ez a lényege, de hát miért nem lehet jó modorban közölni az emberrel, hogy laposra verjük?

6 megjegyzés:

Dínó írta...

Akkor fenyegesselek meg, hogy süssél nekem csokisbrióst? O_O ;) <3

Szandii.♥ írta...

Kedves Samu!
én X.Y. vagyok és csak annyi a bajom,h igen gyagyás vagy :D...ahol nincs értelmi szint,ott minek várod??én a gyűlölködő levélben pont azt 'szeretem',h rövid és tök hamar vége van.és mire észbe kapok,h gyűlölködnek,már nem marad időm elkezdeni sírni.kedves gyűlölködő levél nem létezik.hidd el.
Csók:A

Zsopi írta...

Szia!
Zsopi vagyok a délnyugati vidékekről és ezúton szeretném Veled közölni Te kis Samuvirág, hogy IMÁDLAK! (És attól tartok, ha ezt a férjem elolvassa, röhögni fog rajtunk, és nem ír Neked stílusos fenyegető levelet. Nagyon gáz lesz?)

Ölellek!

Samu írta...

Brigusom, te fenyegetés nélkül is kapsz! Csak nem brióst, hanem lila muffint!!! :D :D

Szandi, tudom, de olyan jó lenne, ha egyszer kulturáltan törnének az életemre... :D

Zsopi, ha Gábor nem ír nekem, akkor nem tudom mit csinálok, de abba nem lesz köszönet :D :D :D

theodora írta...

csak nem Bloggerina Creepie kedves párja kapta fel a vizet?
Nem érti a poént? :) :)
Jah és Szia, Dóri vagyok, és szeretem a blogod, pusz! :D

Zsopi írta...

Gábornak elolvastam, mit írtál... nevetett. Azt hiszem, elmarad a fenyegető levél tőle... szóval kénytelen leszek - attól rettegve, hogy tudod a címem - kakaót főzni, hogy legyen mit innunk a csokis brióshoz, mert még a végén idejössz és bosszúból telietetsz minket! (Jujjj, de szörnyű kilátások!)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails