2010. március 28., vasárnap

Irritálom a társadalmat.

És igen, újabb fenyegető levelet kaptam! Ebben a hónapban ez a második! De most nem az előző írótól jött, hanem egy barátnőm párjától... nah mindegy, a levélben annyi állt: "kerülj!"... erre én ezt válaszoltam "?"...
Gondolom azért jött, mert az illető barátnőjének Szombaton tartott születésnapján nem jelentem meg, illetve késve jelentem csak meg, minek utána már 1 hónappal ezelőtt meg volt beszélve andus anyukájával, hogy náluk leszek ezen a napon meglepetés buliban, Bonyhádon... és ezért nem értem oda időre. Mondtam is Nórának, de külön kértem, ne mondja el az ünnepeltnek, nem akarom megbántani, ha úgy jön vissza a busz, akkor még benézek hozzájuk a buliba... úgy is jött vissza, be is néztem, igaz az ünnepelt akkor már fáradt volt, és haza akart menni, de így is felköszöntöttem. Persze tudta hol vagyok, hisz 1: kijött elém a váróba, 2: Nóra elszólta magát... megjegyzem, nem hiszem, hogy felültettem volna az ünnepeltet, mert nem mondtam neki, hogy ott leszek a bulin, nem hazudtam neki, nem vágtam át...
na mindegy, az illetőt kerülöm, bár eddig se nagyon loholtam a nyomába, és régebben is kaptam már tőle pár olyan levelet, hogy ha meglátom, menjek át az utca túloldalára... ilyenek... 
Asszem a világ férfiújinak össze kéne fogniuk ellenem...és csoportosan kivégezni....
 

2 megjegyzés:

Lacel írta...

Én ennél szebbeket kaptam!

Télen fenyegettek meg utoljára, akkor annyit írtak, hogy laza egyszerűséggel megdöglök és nyomorékká vernek (Ami mondjuk nem nagy fenyegetés, mivel nyomorék vagyok.. szóval ja..)
és/vagy molotov koktélt dobál be az ablakon, esetleg téglát.


Válaszlevélben csak annyit írtam, hogy

"Kiraktam a tejet meg a sütit az ablakba és a kiscsizmát szekrényajóra. Kérlek siess, mert a tej dobozán December 27 van. Annyi ideig őrzi meg a szavatosságát! A süti sokáig bírja, azt kint hagyom Neked de attól félek, hogy azt meg a macska eszi meg. "

Nos azóta is várom, hogy valaki vigye el a buggyant tejet és a zöldes sütit (ami eredetileg csoki színű volt :D)

Lényeg az, hogy sok itt a szájfigther :) No para.. :)

Andus írta...

köszönöm.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails