2010. április 6., kedd

Baszd meg Nóra, hogy folyton pofáznod kell....

azt álmodtam, hogy Nórával és Bogival Párizsban vagyunk egy hétvégét. Elmegyünk megnézzük a Louvre múzeumot (ahol összefutunk Csaba bácsival), de sajnos még a Van Gogh folyosó előtt bezár a múzeum, így kijövünk. Kint az a fantasztikus ötletem támad,  hogy veszek egy doboz arany marlborot, és keressünk egy kávéházat, elvégre ez párizs, nincs jobb, mint kávézni és cigizni az alkonyatban. Aztán Nóri találkozik egy barátnőjével, és elbeszélik az időt. Én tök ideg vagyok, Bogi meg nem is figyel semmire. Aztán másnap reggel elindulunk befejezni a Louvre-ban tett látogatásunkat, de elered az eső, így hazajövünk Magyarországra, még mielőtt láthattuk volna van Gogh-ot, és az Eiffel-tornyot.

1 megjegyzés:

Bogi írta...

Tetszik ez az álom, akármilyen negatív végződésű is.:D
Nóri és barátnő...? Nem hinném.:D
De az én "nem figyelek semmire" hihetőbb.
Örülök, hogy együtt voltunk.:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails