2010. április 13., kedd

csak úgy.

Forró kakaóra vágyok. Tejszínhabbal és mályvacukorral a tetején. 
Mindezt egy párizsi kávéház teraszán, ahonnan látszik a kék ég a pufók bárányfelhőkkel, és hallatszik a párizsra oly annyira jellemző harmonika zene ( a filmekben mindig az van). 
És a legszebb az lenne az egészben, ha a kakaó egy dekát se hizlalna.


Virág a másik lakásban alszik. Ő az én plüssnyulam, és vele alszok húsvét óta, és tegnap átvittem az új lakásba (mert ott aludtam egyedül :D ) és ott maradt, és most tudom, hogy fél, mert én is félnék nélküle. És a laptopom is ott van, ezért nem tudom magam este álomba ringatni Madonna hangjával. Jajj jajj jajj. 5 könyvem van Madonnáról, de ebből csak 4et tudok a helyén... egyet kölcsönadtam valakinek.... és ha nem szolgáltatja vissza hamarosan, akkor ráküldöm a fúriákat.

Igor teknős az egyetlen a családban, akit nem izgat a költözés. Rossz lesz itt hagyni a lakást. Ide születtem. 18 éve benne élek. 18 éve ez a szobám. és ezt most magam mögött hagyom. És az emeletes ágyam is. Amit köztudottan imádok. És van új ágyam... de sosem lesz az ilyen kényelmes, mint ez a mostani ágy, a maga tört gerendáival, lyukas matraccal...

Annyira szenvedek, hogy nem hívhatom fel Őt, de akkor is nagyon megbántott Szombaton... és most nem fogok kezdeményezni.


Dilemmában vagyok...hezitálok...húzom az időt. 2 ember a láthatáron. 1 kell. 1nek kellek. 1nek lehet, nem kellek, és ameddig ez kiderül, addigra lehet nem lesz esélyem annál, akinek kellek. De akinek kellek...nem tudom kell-e nekem.  Azért nem akarok valakivel lenni, hogy ne legyek egyedül. De mindig eszembe jut, Madonna mit mondana? Hát azt, hogy baszki, ez kérdés? Használd ki az alkalmat, és élvezd ameddig élvezetes, aztán keress mást.
Csak hát ez nekem nem ilyen egyszerű, mert aki kell, messze lakik, kibaszottul messze
, és igazából msn-en, és telefonon kívül nem beszéltünk még. És épp ez az, ami vonz. Mert ez...emlékeztet valakire.  És az, akinek kellek...benne nincs meg az a valami, amit keresek... az a valami, ami Mr. R. ben igenis megvolt... és ami most igenis kezd meglenni Z-ben. Csak Z cigizik is, és iszik is. És ez 2 hatalmas piros pont :D. De akinek kellek, I, itt lakik...de nem tudom.
Istenem, mit tegyek? 
Mindjárt megőrülök

Andusnak üzenem: nincs szemöldöke. ezért nem tudom miért veted meg. ki tudja neked lesz-e majd pár év múlva...

4 megjegyzés:

Andus írta...

majd rajzolok én is magamnak csodálkozót;)

Szandii.♥ írta...

ezt csak harmadszorra bírtam felfogni.ennél nyakatekertett sztori csak a Grace klinikában van...

Dínó írta...

Kakaót én is kérek!!

A változás jó, akkoris, ha nem szeretjük (költözés). Én már csak tudom :D

Lehet, Madonna ezt mondaná, szerintem nem kell azért lenni valakivel, hogy ne legyél egyedül... Aztán ki tudja. Lehet, hogy mégis.

Nemtudom mi ez a szemöldökös sztori, de nekem most épp az egyik vastagabb mint a másik, elb@szta a kozmetikus :D

ilike írta...

Samukám, forró kakaóval, tejszínhabbal-- csokis mézzel a tetején szolgálhatok Neked. Terasz is van :-)csak hát ez nem Párizs.
Madonna tanácsát nem kell megfogadni. :-)

Szeretlek.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails