2010. április 30., péntek

egyszer véget ér...

igazából már 4 éve tudtuk, hogy eljön ez a nap. De úgy fel nem is fogtuk. Nem alszok. Háromnegyed négy van, de nem alszok. Talán mert azt hiszem, ha nem alszok el, akkor nem lesz vége az "utolsó közös nap"nak. És akkor sose jön a holnap (ami amúgy már eljött közel 4 órája).
Nem akarok ballagni. jó, ma jó volt mindenkit osztani, hogy vége vége vége--- de azért kurvára nem azt éreztem.
Azt szokás mondani, ilyenkor lépünk ki a nagybetűs ÉLETbe...véget ért a lázas ifjúság? Faszom. ne múljon már el. Sosesose. NEm akarok érett lenni. Nem akarok ballagni. Nem akarok semmit. Csak 29 embert magam köré, még jó sokáig.

4 megjegyzés:

Zsopi írta...

Samuvirág!

Sosem ér véget. Nekem legalábbis nem ért véget. elballagtunk, leérettségiztünk, jött az egyetem, a fősuli, és ugyanott folytattuk, ahol a ballagás előtt befejeztük. Észre sem vettük, vizsgaidőszak vizsgaidőszak után jött és egyszercsak ott találtuk magunkat a diplomaosztón. Fura volt, nem éreztük, hogy már eltelt volna 5 év.
De az ifjúság nem múlt el ezzel sem, ugyanúgy lógáztam Veled a lábam a szökőkútba, meg ugráltam át a négysávos úton, mintha nem lenne érettségi vagy diploma.
Mert az "öregség" nem a papírokkal jön. Ha a szíved-lelked nem öregszik meg, akkor Te sem.

Fogunk mi még a diplomaosztód után átugrálni az úton, meg énekelgetve sétálni! ;) (Igaz, nem vagyok 29 ember, néha egynek is sok vagyok... de van 29 évem, ami már elegendő 29 embernek, még ha kicsiknek is!)

Ölellek!
Zsopi

Dínó írta...

Ez még nem a nagybetűs Élet. De a gimi volt a legjobb, pedig nekem az is szar volt. Élvezd ki ami még van, igen, igen, az érettségire gondolok :P Hidd el, később szívesebben mennél még érettségizni, mint máshova...

ilike írta...

Samukám, a lázas ifjúság addig nem fog elmúlni, míg Te úgy érzed, az vagy. :-)
A dal....amit betettél, az örök kedvencem.

Unknown írta...

Egyébként jah, igaza van mindenkinek. Énis csak nagy általános igazságokat, meg közhelyeket tudnék írni... Aki ad arra, hogy maga körül egy kis csapatot építsen ki, vagy csapatban játsszon, annak hiányozni fog. Viszont... Lehet, hogy durva, de... Ez egy nagyon jó próba arra, hogy kivel építettél ki valódi barátságot az elmúlt 4 év alatt. Mert azok meg fognak maradni jósokévig, nagyonsokévig a ballagás után is. És ha ez az egy nap el is vett tőled a 29-ből neadjisten 25-öt, akkoris ott van még az a 4, akire 5, vagy 10 év múlva úgy nézel majd rá, hogy egy nagyon erős rostán mentek át, és még mindig ott vannak... És természetes dolog, hogy ott vannak. Bele se gondolsz, hogy mennyire természetes. Énis átmentem ezen, 11 év ismeretség, tök nyugodtan mondhatom, hogy betonba öntött barátság után nemrég lettem keresztapa. :) És nem bánom a többit. A többi 32-őt. Így 7 év után...

Remélem nem csak szavakat írtam le, hanem érzést is... Vagyis remélem bele tudsz gondolni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails