2010. május 2., vasárnap

atabló :)

9 megjegyzés:

Unknown írta...

Mester Klaudia: plakátravele! :D

Télleg. Bevillant pár beállítás, tudnák vele mit kezdeni. :) Fotóról beszélek... :D

Unknown írta...

De komoly valaki azon a képen :D
Holnaptól ügyeskedj! Minden rendben lesz, Ilikével összefogunk.. tudod, ha mi szövetkezünk... :D De azért Te is tedd hozzá a magadét! Pénteken pedig találkozunk!! :D

Roland írta...

Ejj, milyen jóképű az a Stefán Bence ott az alján!

Samu írta...

Gyuree!
Dia sajnos tényleg plakátra kívánkozik. A legborzasztóbb az volt, amikor szerenádon közölte velem, hogy ő márpedig most azt akarja, hogy megkúrjam. Ezek után valahogy még jobban elkerülöm, mint eddig.
Amúgy Gábor Adél is plakátgyanús,nem gondolod?

Erika!
Komolykodtam, próbáltam valahogy kinézni... nem sikerült... szerintem borzasztóak lettek a képek :D :D

Roland!
Még szép, hogy az :D

mars írta...

Ohh hát csatlakozom. Szép fiú ez a Bence.

Unknown írta...

Ő... Köhöm. :D Nekem a "fejszerkezet", meg az a tekintet teccik nagyon, ami ezen a képen van... Ő... Na mindegy, ezt így úgyse tudom elmondani... Adélnak ez a képe nem tetszik. :( Tök átlagos "tablókép" beállítás. Nem mutat az emberből semmit. :/
Azért akadt meg a szemem Dián, mert egy tablókép fílingű portré lett. Valszeg véletlenül, mert a többi ehte tabló.

Egyébként akikkel tudnék mit kezdeni, azok (márha érdekel valakit :p :D):

- Bedő
- Bojcsev
- Gábor
- Hornyák
- Kondricz (? nem látok jól a nevét)
- Mester
- Nagypál
- Schmidt
- Stefánok
- Szokodi
- Tóth
- Vörös

Hány képet csináltak rólad?

ilike írta...

Samukám, nekem tetszik az a kép. :-)
Erika is írja: tudod..ha mi szövetkezünk..abból csak jó sülhet ki. Együtt várjuk aztán a pénteki találkozást.

Samu írta...

Oké, Bence most az elolvadás határán áll ^^ Ennyi bókot is rég kapott már :)

Ilike, Pretty, jöjjön csak az a boszizás!!

Gyuree! Láttam a képeidet, nekem tetszenek... a pitypangos a kedvencem, meg a tulipánosokat is nagyon szeretem. Biztos át akarsz térni az emberi arcokra?

Szandii.♥ írta...

basszus meg sem ismertelek elsőre...na jó ez gááááz:P
de állati csini vagy:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails