2010. április 2., péntek

húsvéti sürgésforgás

Ma ebéd után csinálok csokoládés golyócskáákat :) A receptet a mai Dunántúli Nalóban olvastam, és ,megragadta a fantáziámat... kíváncsi vagyok, milyen lesz.
Holnap meg sütök pár húsvéti sós kalácsot. A receptet itt találtam, és nekem nagyon tetszik :) Mondjuk én a szezámmagot kicserélem köménymagra...
És amit még nagyon szeretnék főzni, az a Cuni-mami féle házi tojáslikőr...de ehhez nincs tiszta szeszem... patikáig meg el nem megyek.

Aztán nem találom a pénztárcámat... hmm... ejj ejj....de remélem megvan azért, csak valahogy elkutyultam...
 Éééés... felbomlik a Kispál :(

                                                                                                                                                                                                                             

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails