2010. április 9., péntek

múló pillanat

Megértettem a szobám kék rendeltetését. Majd elmondom, hogy miért is választott ez a szín, engem.
Találkoztam (most hivatalosan is ) Nóra doktor "apukájával". jó fej, bár nézeteink nem minden témában egyeznek, de ez nem az ő bűne, hanem" a koré, mely szülte őt" (aki megmondja, honnan idéztem, kap tőlem 2 puszit). 
Ma vettünk bútorokat.
Lefestettem a radiátor csövemet.
Rám (és Huncira) esett egy hatalmas üvegajtó, ami ripityára tört, de mindketten megúsztuk (kisebb karcolásokkal). De ettől még nagyon durva volt.
Rájöttem, hogy a szerelem tornádó. Egy hurrikán, aminek hihetetlen ereje és energiái vannak. Viszont biztonságban csak akkor vagy, ha messziről figyeled. ha téged is elkap, valószínű, hogy belehalsz.
Imádom, hogy ilyen drámai vagyok. R pont ezt nem szerette bennem :)
Ma elköltöttem a pénzt, amiből könyvet rendeltem. De majd csak megoldom.
szeretlek titeket olvasók.
Az életem vagytok.

8 megjegyzés:

Dínó írta...

(L)(L)(L)

Szandii.♥ írta...

tetszik ez a hasonlat...szimpatikus.de fájdalmasan igaz....

anitácska. írta...

Madách:Az ember tragédiája

Névtelen írta...

Madách Imre: Az ember tragédiája

Unknown írta...

Edesem! A hurrikan a legmegfelelobb titulus a szerelem szamara. :) Nekem is volt hurrikanom, en is hurrikan voltam neki, megsem birtuk tovabb 1.5 honapnal. Lattad, vagyis hallottad, hogy milyen allapotban voltam utana. :( :S UTolag beszelgettunk, tudod mit mondott?? Azert mondom el, mert nagyon igaz- sajnos! A hurrikan jon, tarol, rombol, majd tovabbhalad, csak mindig rossz idoben.

Névtelen írta...

Ember tragédiája? :D *gugliabarátom.báramúgyis ismerős volt. :D*

Dia

Samu írta...

Anitácska, tiéd a puszi!!! De mindenki más is ügyes volt!!! Dia, a guglizás nem csalás, csak megerősítés ;)

Pretty, emlékszek :(

Andus írta...

még jó, hogy nem lett semmi bajotok, gondolom megijedtetek.csók butanyúl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails