2010. április 8., csütörtök

előételnek rántott medve, avagy kék fal és 13862

A ma esti vacsorám nagyon finomra sikeredett. Rántott medvesajt volt (dupla panírban), salátaágyon. Pár héttel ezelőtt láttam ezt az ötletet egy gasztroblogon (amiket mostanában gyakran látogatok). Simán kirántom, mint a sima sajtot. Csak épp ez kisebb, háromszög alakja van. Dupla panírt raktam rá, hogy ne folyjon ki a sajt. A saláta meg vegyes sali volt, jégsalátával, fejes salátával, endíviával, répával... stb. Az öntet rá meg natúr joghurt+ bors, kakukkfű, fokhagymás só, petrezselyem.  És ezzel jól is laktam. 3 féle sajtból csináltam... mert ugye ezek a kis macik különböző ízesítésűek:) Mindenkinek ajánlom előételnek, vagy akár vacsinak, vagy bármi :)

Aztán.... ma elmentünk festéket venni. Én természetesen izzó piszkavassal nyomtam volna ki bárkinek a szemét, aki azt mondta volna, hogy a szobám nem lehet narancssárga. Meg is találtam a gyönyörű narancssárga festéket, levettem a polcról, és erre mit látok mögötte? Egy doboz kék festéket. Megigézett. Olyan szép kék, mint a kaszpi tenger (ha már villámtolvaj). Szóval megbánás nélkül visszaraktam a leggyönyörűbb színt a polcra, és levettem az ú.n..: grönlandi kék-et, ami nekem kaszpi kék, és most ilyen lesz a falam. Pedig nem is szeretem a kék színt. De ez... valahogy megigézett.


ma 5 hónapja, hogy számlálót raktam a blogomra. azóta 13862 látogatóm volt itt. Az azt jelenti, hogy naponta átlagosan (rajtam kívül ) 90 ember olvassa a blogom. Velem együtt 91, és nélkülem az 5 hónap alatt 13711 olvasó járt itt. 
Köszönöm Nektek!!!
Pusszi: Samu

1 megjegyzés:

Szandii.♥ írta...

napi 1 stigula meg én vagyok:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails