2010. május 12., szerda

dugj meg

Nah, akkor kezdjük az örömhírrel, a matek, amiből azt hittem megbasznak, mint a kurvaélet: 3as lett. Ami azért jó, mert 3asom matekból nagyon nem is volt :D Végig minden gimis év végén 2es voltam (kivéve PatkányPetra, nála 4es :D ). 46 százalék, kérlek titeket, boruljatok térdre előttem... köszönöm Nacus a számológéped, és köszönöm Roland a függvénytáblás módszer javaslatát. Hejj hejj.


A mai biológia viszont véresen gáz volt. De borzasztóan. Nem erre készültem (vagy egyáltalán nem is készültem? ). De hát le vannak tudva az írásbelik, és juhéé, meg hawaii van... legalábbis 1 hónapig az. A legjobb a biosszal kapcsolatban: amikor már nagyon nem tudtam mit csinálni, írtam egy üzenetet Daninak egy zsepire: DUGJ MEG. Erre a hülye csak a DUGJ-részt látta, és azt hitte, hogy az egyik feladat megoldásait adtam oda neki, és elkezdte keresni, hogy hova stimmelhet. 5 perc múlva, amikor még egyszer átfutotta az üzenetemet, leesett neki, és beverte a fejét a paba, és vagy 10 percet röhögött. Hát, ennyit a bioszról :)
Félérett vagyok mostmár hivatalosan is.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

hehej! hát ez qrva nagy:D remélem lassan összeröffenünk, ha már 3 perccel közelebb lakolsz:P

Szandii.♥ írta...

had imádjam a lábad nyomát is :D
kiváncsiságból én is kitöltöttem a matekot...ááá,megbuktam volna,mint a kurvaélet :P
teljesen érett majd csak akkor leszel,ha te is átsétálsz Győr egyeteln valamit érő szökőkútján,azt kántálva,h "érett vagyok".
pont mint én.:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails