2010. május 27., csütörtök

osztálykirándulás.

Sziasztok hűn rajongó olvasóim!

Orfűről jelentkezik kedvenc bloggeretek! Amikor ti olvassátok, akkor már otthon leszek, mert itt olyan istentelen helyen vagyok, hogy még WIFI sincs...szerintem azt se tudják mi az. Puritánok....
 

Nah, szóval leérkeztünk, pálinkáztunk, sétáltunk a tó körül, lábat lógattunk a vízbe, rögtönzött erotikus Madonna jelenettel borzoltam  a kedélyeket... dzsáválé romálé... mos tépp várjuk, hogy kiürüljön a cigányoktól hemzsegő étkező, hogy nekiálljunk főzni... juhú. Egyelőre ennyi... majd még jelentkezem. Pussz. 

 
 

Hajnali 4 óra 25 perc van... itt ülünk az étkezdében szólnak a cigányzenék, a nyálas barbee számok, Lady Gaga és minden finomság. Magam mögött tudok egy tóban fürdést, egy batman-től hemzsegő éjszakát (szegény kis puha pöcs)... Ami a kurva jó, hogy mit pofáztunk össze? Egész éjszaka party, nem pazaroljuk az időt alvásra...ehhez képest Andival és Ancsival agonizálunk csak itt.. Koppány, Ruszki, Árpi és Puhapöcsbatman kinn pezsgőznek, vagy alszanak egymás ágyékába dőlve... miért is nem vagyok ott? Such is life...



A 3 liter borból, üveg pezsgőből és fél üveg pálinkából semmi sincs már... hát ezek vagyunk mi. A tábortűznél rám tört az Rhiány, és ez eléggé negatívan vetült ki az est további részére... de az éjszaka bepótoltam mindent ami akkor kimaradt. Jajj, ki ne felejtsem, hogy délután Burival és Szimcseyvel felfedeztük laptopom rejtett játékkészletét, és öreg néninek segítettünk virtuálisan összeszedni a macskáit, miközben egy kegyetlenül gonosz indián akart minket széthágni.... aztán találtunk egy még ennél is betegebb játékot, ami ilyen űrhajós faszság volt, ahol AGGY-al, ANYAKIRÁLYNŐK-kel, ZÖLDKÖPŐSÁRKÁNYOK-kal, LÉZERSZEMŰPOLIP-pal és egyéb nyalánkságokkal kellett megküzdenünk az emberiség jövőjéért... nem sikerült.  Ezek után Szabinával egy kis Madonnamarthont tartottunk, Blonde Ambition Tourral, és  Sticky and Sweet Tourral.











 


Éjszaka közepén meg elmentünk egy kellemes kis sétára, aminek az volt a vége, hogy halálra rémülten menekültünk vissza a tábor helységbe, mert a kop1 és árpika befosatott minket...és pupő batman nem volt elég erős hogy megvédjen minket, bár állítása szerint, ő mindent megtett, hogy túléljük... az a baj, hogy szegény srác annyira kottára részeg, hogy befeküdt a dani navarrájának platójára, és üvöltött, hogy az a batmobil... ezek után elvitt egy kishableányos über romantikus csónakázó túrára, ahol én voltam Ariel, ő meg Sebastian, a rák. Így sajna a romantikus csók elmaradt, ami nem is baj, mert legalább a két galád muréna, agónia és begónia nem csobbantott minket bé a tóba.
 



Kel a nap. Világos van... és már közel 20 perce itt írok nektek, és ez egy óriásposzt lesz, és nem is fogja senki sem elolvasni... :D
 



Nacus, áldjuk a neved, amiért kölcsönadtad a vízipipádat... jah, szal ennyi... egyelőre. Ancsi üzeni, csak mi ketten vagyunk még talpon... meg andi is üzeni, hogy Héjj. Jóabuli. Kellene kelteni a népet. Mertazpoén.
 



Ajjaj... bunyó. poén. Daniölikoppányt. elsőkézben tőlem.
 

6:46... miután végighallgattuk Kop1 Árpi Gróf elvi veszekedését, iziben más témákra tereltük a szót. Valahogy a valóvilág szexvideóinál lukadtunk ki, ahol elmeséltem, hogy én márpedig puszta kíváncsiságból letöltöttem a pakkot, amiben volt Marcsi cumija, Frenky és Katka fürdőben szeretkezése, meg Katka mosókonyhás afférja... na most az a baj, hogy ezt a hangulatot nem tudom igazán visszaadni, ami itt uralkodott. Háromnegyed órán át röhögtünk Frenky seggén, meg a Kismocsok erlőnytelen névválasztásán, a VV kontra BB-n, a Candech Evelintől kezdve a Karsai Zita, mindenki a terítéken volt, de sírva röhögtünk. Főleg Anita, akinek a felénél elfogyott a hangja. És most rekedt, mint egy havibajos vasmacska. És sajnos most nem tudom visszaadni azt a hangulatot, élményt, amit ez a hajnali Frenky popóból kiinduló elmerohadás nyújtott. 7 lesz 6 perc múlva... remélem a 9 órási busszal elzsalhatok. Álmi vagyok, meeeeeeg este mozi (elvileg)... és álmos vagyok inkább. meg este mozi. De inkább álmos vagyok. Gondoltátok volna? Hát, most még eszembe jutott, hogy este mozi. Ejj de puhány lettem így félérett koromra...az éjszakázás sem olyan, mint réég vót. 

7 megjegyzés:

anitácska. írta...

jó volt a buli.:D
viszlát cigánylány

Roland írta...

Írtál ebből a posztból egy betűt is véletlenül józanul? :D

Kell a VV pack, amúgy.

puding. írta...

mi is Orfűre megyünk:D amúgy az egyik képen az nem Tekeres?:O

Andus írta...

te pupő:)
és bazdmeg itt az elvekről van szó.te lóhere.
viszlát cigánylány
csók

Zsopi írta...

Samu drága!

Mi az, hogy senki nem fogja végigolvasni? Dafke végigolvastam, de ne kérdezd meg, mit értettem meg belőle. :)

Samu írta...

Roland, nem sokat :D Majd linkelem Neked a torrentet :P

Puding, sajna nem Tekeres :D

Andus, te vagy a pupő! Vigyázz, hogy beszélsz, mert nem viszlek el a batmobillal!

Zsopi, újraolvasva én se sokat :D

Szandii.♥ írta...

heeee?
elnézve azt a pia menyiséget...úúúú.egy vak hangot sem értek...pfff.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails