2010. május 25., kedd

today

Nah, hát ma beszambáztam suliba nyelvtan fakultációra, vagy mi a tökömre. Az egészből annyi hasznom lett, hogy megtudtam, lehet venni a büfében nagy dobozos hell energy drinket, és erika+bálint járnak. Szóval remélem ismeretlenül is érzékelitek, mennyire hasznos volt a nap ezen része.
Suli előtt meg várt nikúú., aki nemrég jött haza görögből, és már hiányzott.
Hozott nekem 4 ajándékot. 1 képeslapot a balcsiról (amit már 1 éve vett), 1 képeslapot görögből (rajta az Olimposszal, mert tudja, hogy imádom a mitológiát), 1 doboz görög cigit (Papastratos, 25 szálas, érdekes illatú...elszívtam már mindet majdnem) és egy luis vuitton vihargyújtót, ami hol működik, hol nem.
Innen elmentünk Árkádba (16 tonna fekete szén, ki eteti meg a disznókat reggel? a színpadon 3 majom), ahol a kedvenc kávézómba megvettem Neki is ugyanazt a "szemérmetlenül nagy fagylaltkelyhet", amit egy hete Szandinak is :) Nikúnak is tetszett :D
Imádom a Dolce Styl Nuovo-névre keresztelt fagylaltkehelycsodát.
1 órán át birkóztunk vele, és végül ennyi maradt:
Szóval királyok vagyunk. Közbe meg cigiszünetek, meg fotó szünetek. Íme páááár:
És jaj de jól éreztem magam. Innen el az Alexandrába, két könyvért... onnan az intersparba spárgát vettünk, mangós cukorkát és és és Evian ásványvizet. És ez jujdejó.
Innen el a város felújított főterére, ahol találkoztunk Mátéval, együtt SZITre, onnan aranycipóba, meg feltöltetni a luis vuittont, hogy működjön rendesen (működik).
Onnan meg haza.
És köszönöm a mai szép napot nikúrikú.

4 megjegyzés:

nikúú. írta...

<333. :))

Andus írta...

Kedves Samu!
Remélem a holnapi osztálykirándulásra való tekintettel ismét hozol nekünk a legfinomabb papiborból.
Csókol, ölel legkedvencebb húgod, aki mélységesen megveti az alkoholistákat.

Szandii.♥ írta...

én meg nem féltékenykedek...és nem rendezek jelenetet :P
remélem most is ugyanolyan fincsi volt.:D

Unknown írta...

Rólad, meg a csajsziról maj csinálok képeket, ha Pécsett járok... Azok a szemek... Ááh... Van is pár ötletem. Télleg. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails