2010. június 3., csütörtök

20.000-res játék :)

Kedves olvasóim! A mai napon blogom átlépte a 19000 látogatót. A számláló november 8.-óta van fenn, naponta egyszer számol IPcím alapján. Nagyon szépen köszönöm hogy naponta átlg 90-en vgytok kiváncsiak rám, és életem pró cseprő történéseire. 
Szóljon hát ez  bejegyzés rólatok. Vagyis... egy versenyről, amit én hirdetek nektek.
a 19000 látogató már nagyon szép. Még szebb lesz majd a nagy 20000. Épp ezért, aki bebizonyítottan a 20000. látogatóm lesz, egy meglepetés csomagot kap tőlem, amit én állítok össze :)
A lényeg, hogy legyen képi bizonyíték róla, hogy ő volt a 20000. látogató, amit úgy érhet el, hogy amint feljön a blogra, a jobb oldali kis számlálón látja, hogy ott a 20000, abban a szent pillanatban meg kell nyomni a print screen (prt scr, PrtSc) gombot, mivel lemásolja az aktuális képet. Ezután bemegy a paint-be, vagy más képszerkesztő programba, bemásolja a képet, lementi, és elküldi nekem e-mailben. 
Ezután én visszaírok neki, amiben a nevét, és a pontos lakcímét tudakolom meg. Ezután nincs más dolga, mint lesnie a postást, hogy mikor érkezik  a meglepetés csomag.
Remélem nem túl zavaros, ahogy írtam a mentés dolgot... a lényeg a játék.
Aki nem nyer, ne csüggedjen, lesz még ilyen játék... szóval, hajrá gyerekek, legyetek 20ezredikek.http://stillanightowl.files.wordpress.com/2008/10/20000.jpg

2 megjegyzés:

Thommz írta...

Szóval, IP cím alapján, naponta egyszer számol. Vagyis ha valaki 20ezredik látogató lesz, és egy másik, naponta többször visszanéző olvasó pont akkor visszanéz a blogra, akkor mi a helyzet? Elméletileg mindketten csinálhatnak képernyőképet a 20000-res számlálóról. És gondolom nem csak egy visszatérő látogatód van egy nap.

Samu írta...

Aki az első lesz, az nyer. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails