2010. június 3., csütörtök

POSzT-ra még az eső is elállt.

Ma megnyitott a X. Pécsi Országos Színházi Találkozó, azaz a POSzT.
Sajnos magát a megnyitót lekéstem, de utána Nóra, Bogi és egy mangós fagyi társaságában kiültem a Színház térre, ahol megfigyelhettem más ismert magyar személyt, nevezetesen Kapócs Zsókát (Barátok Közt Magdi anyusa), Trokán Pétert, Szilágyi Tibort, (újra a nagy kedvenc) Bodrogi Gyulát, és Sváby Andrást.
POSzT... de jó, hogy egy év után újra itt vagy... már vártalak... most több, mint egy héti színházba járás, sztárokkal való véletlen összefutás, fagyizás és kultúra... annyira, de annyira jóó.

2 megjegyzés:

puding. írta...

Fodor Zsóka. Kapócs Zsóka az más:D vagy ez a vicc benne?:$

Bogi írta...

Én is Kapocs Zsókát írtam. Bezzeg nekem nem szólsz.:D Nálam javítva.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails