2010. július 13., kedd

Csak fújom ki lassan a cigarettafüstöt a számból. Ezüstszürke selyemfonál gomolyog az éjszakában, majd egybeolvad a végtelen semmivel. Alattam harminc méterre tücsök muzsika lebeg, felettem éber szemű csillagok őrzik a halandók álmait. Messze előttem, lángtengerként égnek a város fényei, mögöttük mélázva terül el a vén Mecsek. Csípős levegő suhan el mellettem, tesz egy kört a szobámban, majd ahogy jött, távozik is. Körülnézek, és dúdolom a Napoleon Boulevardtól a Júlia nem akar a földön járni-t. 
Valahogy ilyenkor érzem igazán, hogy élek.

3 megjegyzés:

Roland írta...

Emlékszel, hogy mondtam, hogy te vagy a 18 éves én?

http://queeroland.blogspot.com/2007/05/alive.html

Samu írta...

:O
Aztakurva :O

Andus írta...

hiányzol butanyúl:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails